Obserwatorzy

Translate

środa, 13 kwietnia 2016

Ślubny exploding box....

Witam !
Zostałam poproszona o zrobienie ślubnego exploding boxa. Miał być w pastelowych kolorach i kwiecisty. Oto jak poradziłam sobie z tematem...


 Tekturka ze Skrapińca, pocieniowana tuszem ScrapBerrys -pink, torcik własnej produkcji.

 Papiery Magicznej Kartki Rajskie sonety...a na marginesie przepiękne wzory! oraz UHK Gallery. Kwiaty gotowe i różne dodatki...

 Pudełko zgłaszam na wyzwanie tu... Wyzwanie Gościnnej Projektantki "Wiosna - kwieci się!"
 oraz tu...Kwietniowe wyzwanie z moodboardem!
Przede wszystkim, moją inspiracją były kolory. 
Dziękuję za Wasze ciepłe komentarze pod ostatnim wpisem! Życzę wszystkim spokojnego popołudnia i zapraszam wkrótce :)


20 komentarzy:

  1. Stworzyłaś przepiękny box,cudowne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały kolorowy box Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełko, wygląda przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNY!!! Uwielbiam boksy, choć sama ich nie robię (brakuje mi cierpliwości, albo ile ich miałam zrobić to już zrobiłam- limit wyczerpany)... :p Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny boxik i jaki kolorowy, super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny boxik, pastelowy i kwiecisty,a te kolory boskie :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny, super torcik i ta Młoda Para extra

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam pięknie za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudny jest! I te brokaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny i elegancki tort, fantastyczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość świetna ale ta kompozycja na wieku jest prześliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i zakwieciło się przepięknie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń