Obserwatorzy

Translate

sobota, 9 kwietnia 2016

Wyzwanie # 18 Kwiaty...

Witam z rana!
Zapraszam na kolejne wyzwanie na blogu It's just fun , gdzie tym razem tytuł brzmi: Kwiaty. Robimy kartki oraz inne projekty z własnoręcznie wykonanymi kwiatami...Szczegóły, jak zawsze znajdziecie na blogu.
A oto moja propozycja, komplet imieninowy...






Komplet ten wykonałam z przepięknego zestawu papierów Studio 75, Lawendowy poranek 01,02,04 oraz paska dodatków. Dodałam także zembossowany na gorąco stempel -Napisy, Scrapberrys .Tusz Splash pink, perełki samoprzylepne. Kwiaty własnej produkcji z białego papieru czerpanego, który potuszowałam tuszem różowym i fioletowym. Następnie popsikałam wodą, skręciłam, gdy podeschły rozwinęłam i wymodelowałam.Na końcu brzegi  kwiatów i kwadratów potapowałam białym gesso i gotowe...Listki z zielonego papieru czerpanego, potuszowanego fioletowym tuszem Scrapberrys.Papier czerpany kupiony w sklepie Namaste .
Jeszcze banerek do wyzwania...
Mój komplet zgłaszam do kwietniowej edycji Fana...
      oraz tu...Wyzwanie #47 Anything Goes
       i tu...Wyzwanie 3/2016 Kwiaty
 
 Dziękuję za Wasze komentarze i obecność na moim blogu. Zapraszam do zabawy i tworzenia pięknych prac oraz do zobaczenia wkrótce :)

17 komentarzy:

  1. Wspaniałe są, w pięknych kolorkach. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka a kwiaty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolorki :) Ślicznie się prezentuje karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!!! Piękne kolory i cudne kwiaty, zachwyciłam się Twoją kartką!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu,skąd Ty bierzesz tak fantastyczne pomysły???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet, wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet! Piękna kompozycja z kwiatkami i ażurowymi listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ja o zrobieniu takich kwiatów mogę tylko pomarzyć.Kompletne beztalencie jestem w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca Basiu, jeszcze raz dziękuje ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu fantastyczne kwiaty, cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku! prześliczna kartka :) a kwiaty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna!Cudowne kolorki:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny komplecik, urocze kolorki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń