Obserwatorzy

Translate

sobota, 23 kwietnia 2016

Wyzwanie # 19 Ptasie trele...

Witam! 
Jak tytuł wskazuje , zapraszam na nowe wyzwanie, na blogu It's just fun, gdzie tematem są  Ptasie trele...
Szczegóły znajdziecie na blogu, a ja zapraszam do tworzenia prac z ptakami w tle...Oto moja kartka...




 Wykorzystałam papier Primy i Lemoncraftu .Kwiaty powstały z gotowych płatków hortensji, które trochę "pomęczyłam.."Do tego sznurek, koronka, cekiny, białe gesso, dziurkacz Marty S; wykrojnik i ćwiek Primy, i Joy-a  - listki.
Banerek do zabawy...
Kartkę zgłaszam tu...Wyzwanie #46: kwiaty DIY 
 oraz tu...Wyzwanie 3/2016 Kwiaty
 Zapraszam serdecznie Was do zabawy i czekam na piękne prace. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu...:)


18 komentarzy:

  1. Odlotowa karteczka :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka Basiu. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza praca, Basiu ;) Powodzenia w wyzwaniach :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka- dopracowana i przemyślana w każdym calu :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka przepiękna, bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna kartka Basiu, piękne kwiaty i mój ulubiony ptasior ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kwiatowa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń