Obserwatorzy

Translate

wtorek, 20 marca 2018

Album dla dziewczynki...

Witam Was! 
Cały dzień pada śnieg, jest biało, śnieżnie i bardzo zimowo...gdzie ta wiosna? Dzisiaj odchodzimy na chwilę od świątecznych tematów, a to za sprawą albumu dla dziewczynki, który wykonałam jako powitalny prezent od babci dla ukochanej wnusi...


 Do ozdoby albumu  wykorzystałam między innymi digi stempelki I Love Digi...











 Stempelek Project Prezent..



 Pudełko ...
Wykorzystałam papiery różnych producentów, tekturki: Laserowe Love, Scrapiniec, Essy- floresy. Mój album zgłaszam do zabawy tutaj: Wyzwanie #63 - Święto malucha  
 Dodam jeszcze, że album bardzo spodobał się babci. Dziękuję Wam Kochane za wszystkie słowa i odwiedziny! Życzę mimo tego śniegu za oknem, udanego dnia i zapraszam wkrótce, Barbara:)

39 komentarzy:

  1. Miły prezent dla wnusi:) Nic dziwnego, że się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i przeslodki prezencik. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, album jest przepiękny: słodki, uroczy rozczulający, dokładnie taki, jaki powinien być dla maleńkiej dziewczyneczki.
    Podziwiam!
    Uściski ciepłe (pomimo tej zimy za oknem).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny album :) Też teraz kleję album, ale trochę mniejszy (20x20) i w męskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała pamiątka i do tego tak pieknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album! Będzie wspaniała pamiątką dla wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej Basiu ależ słodziutki albumik wyszedł - uwielbiam kolekcję papierów MK, której tu użyłaś - jest cudownie dziewczęca. Przesyłam pozdrowienia i uściski :-)))
    P.S. Jeśli Cię to troszkę pocieszy - u mnie też dzisiaj sypie śnieg - no gdzie ta wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, przesłodki albumik, Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny album Basiu, jestem zachwycona!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny album !! Ślicznie go ozdobiłaś Basiu - Będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, album po mistrzowsku zrobiony. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny album, Basiu. Jeszcze nigdy takiego nie zrobiłam, a bardzo bym chciała, gdyż moja przyjaciółka wkrótce zostanie mamą długo wyczekiwanego Wiktora ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Monisiu, a album w Twoim wydaniu na pewno byłby piękny, widzę to po innych pracach, które tworzysz:)

      Usuń
  13. Bardzo sympatyczny :) wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny album, wszyscy na pewno byli zachwyceni. I pięknie wykorzystane stempelki z I love digi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaczek. Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się wcale nie dziwię, ze album spodobał się babci. Nie ma innej możliwości, bo on jest przepiękny, słodziutki, idealny dla malusiej dziewczynki. Będzie miała cudowną pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy za życzenia i za udział w naszej urodzinowej zabawie:)

    ไพ่ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten album! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i taki dziewczęcy!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy album :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń