Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 19 marca 2018

Świąteczne zawieszki decu...

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam kolejne świąteczne dekoracje, a będą to zawieszki decu. Pozostały mi jeszcze z zeszłego roku czyste sklejkowe jajeczka więc  postanowiłam je ozdobić serwetkowymi świątecznymi motywami...









Wyszło sielsko i radośnie:) A tutaj pobawiłam się spękaczami dwuskładnikowymi...Zawieszki zgłaszam do zabawy u Reni...Decoupage z filozofią w tle

Jest i jajko, i kura, i pisklaczki, i kogut!
 Dziękuję za Wasze odwiedziny i zapraszam wkrótce, ponieważ mam jeszcze kilka ozdób do pokazania, Barbara:)



23 komentarze:

  1. Śliczne są :) kogut górą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wow, wow, jakie cudowności i w jakiej ilości. Śliczne są i bardzo wiosenno-wielkanocne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zawieszki, Basiu!
    Bardzo wiosenne, na przekór zimie za oknem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, śliczne są te zawieszki - wszystkie!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie piękne Basiu :) zwłaszcza dwie pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spękania wyglądają świetnie. Nadają takiej patyny zawieszkom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te zawieszki. Dużo pracy ale miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zawieszki! I jak ich dużo. Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystkie, choć te pierwszy chyba najbardziej wpadły mi w oko;)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu CUDOWNE!!! Same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe, wiosenne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to jajko czy kura ☺ w Twoim wykonaniu i jedno i drugie to numer jeden ☺. Piękne zawieszki, te ze spękaniami są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj aż mnie zazdrość wzięła ;) sama mam ochotę stworzyć takie sympatyczne decoupageowe "maluszki" ;) tylko czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zawieszki -każda inna i każda piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne:P będą wspaniałą ozdobą, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To najpiękniejsze zawieszki Wielkanocne jakie widziałam, Basiu!

    OdpowiedzUsuń