Obserwatorzy

Translate

piątek, 2 marca 2018

Pierwze świąteczne zające...

Witajcie! 
Skończył się luty, a  przed nami tylko miesiąc do świąt więc pora zaprezentować pierwsze wiosenno - świąteczne prace.
 I tak na pierwszy ogień idą zajączki oczywiście decu, które już zostały wręczone naszym dzieciom...

 Powiem nieskromnie, że mnie też się bardzo podobają. Mają zawarte w sobie wszystko to, co lubię, bazie, szafirki to z natury, a także chlapania i małe cieniowania, brzegi pociągnęłam złotą pastą, a na koniec zabezpieczyłam lakierem.
Dziękuje za wszystkie słowa, które tu zostawiacie i odwiedziny! zapraszam niebawem, Barbara:)

25 komentarzy:

  1. Prześliczne zające. Zanim przeczytałam Twój opis pod zdjęciami, dokladnie o tym samym pomyślałam, że pięknie wyglądają te szafirki, biel, delikatne chlapania. Zajace sprawiają wrażenie, jakby kicały wśród kwiatów wiosennego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu cudne są te zające :) a gdzie kupujesz bazy do ozdobienia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie super ozdoby! Bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sa Twoje zajaczki Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze:) Delikatne, niekrzyczące ozdoby:) Świetny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zajączki! Powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu zajączki cudnie Ci wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, ale cudne, przesłodkie są te wiosenne zajączki.
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne są te zajączki! Piękne, delikatne motywy. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są świetne. Pięknie ozdobią dom w święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu świetnie wyglądają te zajączki . Piękna dekoracja świąteczna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zajączki. Super motyw z serwetki.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zajączki, takie delikatne, wiosenne, urocze są. Cuda. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne świąteczne dekoracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wielkanocne "kicajce":)

    OdpowiedzUsuń