Obserwatorzy

Translate

czwartek, 12 czerwca 2014

Paleta barw w Skarbnicy Pomysłów....

Witam ponownie!
Wczoraj poszalałam na działce z chwastami, a dzisiaj mam dzień wolny bo nie mogę ruszać rękami....ha , ha, ha...
więc nadrabiam zaległości blogowe i wyzwaniowe.
Oto kartka,którą zrobiłam na wyzwanie w w Skarbnicy Pomysłów...
 ...taka fajna paleta kolorów...



...do wykonania jej użyłam papierów:
Galeria Papieru: Kapuśniaczek 04, 05, Fioletowe Fiołki 02,06, Deszczowa Piosenka 04,
Magiczna Kartka: Poranna kawa 05
oraz kwiaty róży i hortensji, sznurek, koronka w kolorze ecru,perełki,  listki z wykrojnika , kwiaty i listki dodatkowo pokryłam brokatem dla lepszego efektu...
 http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-cykliczne-paleta-barw.html
Dziękuję za Waszą uwagę...i pozdrawiam słonecznie:)

14 komentarzy:

  1. Śliczna, powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka i album z poprzedniego postu :) a nową kolekcją lemoncraft jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna kartka :) w moich ulubionych kolorach:) ajj uwielbiam kartki :) a twoje są cudowne. Pozdrawiam serdecznie :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) to może na jakieś urodziny lub imieniny CI sprezentuję? Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Śliczna kartka. Lubię fiolety. Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, piękne barwy i kwiaty. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna karteczka bardzo lubię te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka - tyle pięknych detali:)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń