Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 21 lipca 2014

FOTOgra Woda...

Witam! Lubię czasem, tak bez przyczyny robić zdjęcia ,w  różnych momentach .Potem je przechowuję w czeluściach komputera. tak było z tymi zdjęciami. Robiąc kiedyś kwiatki z papieru czerpanego musiałam je popsikać wodą. Krople, które utworzyły się na folii tak mnie zaintrygowały, że zrobiłam kilka fotek...





Odszukałam je i zgłaszam na wyzwanie...
http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-foto.htmlDziękuję za Waszą uwagę i do zobaczenia wkrótce! Witam także nową obserwatorkę Aleksandrę Mayr i dziękuję ,że zechciała dołączyć do Mojego Świata:)

7 komentarzy:

  1. Umiesz Basiu pięknie postrzegać świat. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Basienko ! Wiedzialam ze jestes mistrzynia w decu i robieniu kartek ale w robieniu zdjec ? To mnie zaskoczylas na maksa ! Niegdys fotografia artystyczna byla moja pasja i powiem Ci ze celnie trafilas do tematu wyzwania ! Zycze Ci powodzonka Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo widzisz, taka trochę "Artystyczna" ze mnie dusza:);)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia kropli :) Potrafisz uchwycić magię miejsca i czasu.

    OdpowiedzUsuń