Obserwatorzy

Translate

sobota, 12 lipca 2014

Wyzwanie z paletą barw w AltairArt...

Witam po raz drugi!
Oto kartka imieninowa na wyzwanie...
http://altair-art.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-1-paleta-barw.html

 ...do zrobienia kartki użyłam papierówSoft Collection 09 i Beige Collection 06, Paper Passion...zakupinych w tym oto sklepie internetowym...
 
                                                                       Paper Passion



 ...kwiatki z papieru czerpanego, listki z dziurkacza,perełki, sznurek i wstążeczka, perełki w płynie zielone
oraz haftowane koronkowe kółka...
I to by było na tyle.Życzę wszystkim słonecznej niedzieli, bo u nas od dwóch dni jest mokro, zimno i jesiennie.Pozdrawiam:)

19 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, kwiatkom nie mogłam się napatrzeć! Te cieniowane płateczki... po prostu świetna praca! :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna praca :) Pozdrawiam - DT Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka i bardzo fajne połączenie kolorów :) Pozdrowienia od DT Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko , cudownie jak zawsze ! Uwielbiam dosłownie uwielbiam Twoje prace! Są takie estetyczne i przemyślane, życzę Ci powodzenia w wyzwaniu bo zasługujesz na wygraną!. Przepraszam że obraz tak długo się tworzy:( Już jestem na etapie kończenia mam nadzieje ze Ci sie spodoba Basienko :* Juz paczuszke mam w polowie dla Ciebie skompletowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymciu Kochana! niech się tworzy dzieło aż skończysz, a ja sobie spokojnie poczekam, chociaż ciekawość mnie zżera! A co tam...Pozdrawiam i Ciebie gorąco:)

      Usuń
  5. Wspaniała kartka, pięknie ułożona i starannie wykonana. Życzę powodzenia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tu pięknych elementów! Dziękuję za udział w Wyzwaniu kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile tu pięknych elementów! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka, dopracowana i elegancka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ukwiecona praca ! Kwiatuszki mnie zauroczyły :))))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta karteczka jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń