Obserwatorzy

Translate

wtorek, 29 lipca 2014

OGROMNA !!!!!!!... niespodzianka....

Witam Was gorąco i upalnie! 
Już ledwie dyszę... co za dużo to dla mojego serducha niezdrowo...
Ale to na marginesie, bo chcę się z Wami podzielić ogromną niespodzianką jaka mnie spotkała ze strony SZYMCI z bloga http://szymkowerobotki.blogspot.com/
Kochana Dziewczyna!!!!
 a chodzi o to, że umówiłyśmy się na taką małą wymiankę, o której to Szymka już pisała, ale dla przypomnienia, ja zrobiłam dla Niej herbaciarkę, bo takową zachciała...

 ...i do tego trochę słodkości oraz przydasie....

a ja zachciałam , żeby namalowała dla mnie małą akwarelkę, bo bardzo marzyła mi się taka ręczna praca, coby widać było, że to nie odbitka, tylko autentyczne dzieło. I Szymcia- Angelika zgodziła się!A powiem Wam jeszcze, że Szymcia ślicznie maluje i posługuje się ołówkiem .
No i dzisiaj otrzymałam ten wyczekiwany " wymianek".
 Może zobaczcie sami , co otrzymałam...

 ...zdjęć jest dużo, bo to trzeba pokazać dokładnie....
...zamiast jednego dwa!   zachwycające obrazki są przepiękne!!!!
 ...słodkości, inne różne przydasie do karteczek oraz serwetki i piękna szydełkowa podkładka kwiatek...

 ...a ten piękny obrazek zawiśnie w saloniku...(mała przymiarka...)
 ...a ten piękny żonkil właśnie zawisł w jadalni, może kiedyś otrzyma i obramowanie, ale ja właśnie w takiej postaci lubię wieszać obrazki....
 ...a na koniec zobaczcie jaką śliczną karteczkę zrobiła dla mnie Szymcia,  w dodatku w moich ulubionych fioletach i dziękuję Ci Kochana za tak miłe słowa....
...kartka zawisła już w gronie innych ważnych dla mnie kartek, w mojej pracowni nad biurkiem!
Jeszcze raz ogromne Dziękuję!!!! i ja mam również nadzieję, że taką wymiankę powtórzymy:)
Dziękuję wszystkim za uwagę i za Waszą obecność!

13 komentarzy:

  1. ale super, wszystko piękne i Twoje prace jak również to co dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, aż się nie mogę doczekać kiedy je zobaczę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowa Życia z ciebie kochana po takiej wymiance :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sie ciesze Kochana ze dotarla do Ciebie paczuszka, a najwieksza mam radosc z tego ile szczescia Tobie moglam dac, jest to dla mnie bez cenne ! I z pewnością powtórzymy wymiankę, kiedy sobie tylko życzysz Kochana :**** Buziaczki Basienko

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała wymianka. bardzo ładne pudełko zrobiłaś dla Szymci (choć moje i tak lepsze hihi) a te obrazki są przecudne i nie dziwię się że były wspaniałą niespodzianką. Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Natalko, w oba pudełka włożyłam całe swoje umiejętności i serce.Pozdrawiam Ciebie gorąco:)

      Usuń
  6. wow, wspaniała wymianka, a herbatkowe pudełeczko jest cudne, baaaaaardzo mi się podoba, zazdroszczę właścicielce ;P pozdrawiam i życzę ochłody dla zdrowotności

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenciory wymiankowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń