Obserwatorzy

Translate

wtorek, 8 lipca 2014

pierwszy zeszyt na przepisy....

Witam Was w bardzo upalny dzień!
Dzisiaj mam dla Was po raz pierwszy zrobiony zeszyt na przepisy, czyli tzw.  przepiśnik...
który jest w bardzo energetycznych kolorach, zieleniach i czerwieniach...






 ...do jego wykonania użyłam moich ulubionych papierów Galerii Papieru : Herbatka dla Dwojga
http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Zestaw-papierow-30x30-Herbatka-dla-dwojga/9364
oraz..tekturek, wstążek, ćwieka... 
Przepiśnik zgłaszam na wyzwanie...
http://blog.na-strychu.pl/2014/06/wyzwanie-przepisnik/
No i jeszcze muszę się pochwalić, bo to jednak jest bardzo przyjemne, gdy nasza praca zostanie doceniona przez grono fachowców, że otrzymałam wyróżnienie za tę kartkę klik
Dziekuję Wam za ciepłe słowa i do zobaczenia:)


13 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia:)
    Przepiśnik jest bardzo energetyczny! Uwielbiam "Herbatkę dla dwojga":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia, a przepiśnik super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Basienko , przepisnik jest cudowny ! Nie wiem jak Ty to robisz ! :* Jestes niesmaowita

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone! Przepiśnik mnie zachwycił, te maleńkie jabłuszka i mufinka w mufinki... dzieło pierwsza klasa! :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyróżnienia, przepiśnik śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ....o moje ulubione papierki ...szkoda że nie pokazałaś środeczku:) a gdybyś potrzebowała dodatków do przepiśników to ostatnio na blogu pokazałam jakie można zakupić mini łyżeczki widelczyki i inne pierdołki, które mogą przyozdobić nasze dzieła....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia.
    Zeszyt na przepisy śliczny bardzo ładnie go ozdobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten jabłuszkowy papier idealnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń