Obserwatorzy

Translate

wtorek, 26 sierpnia 2014

Wyzwanie # 45 - Morskie opowieści i nie tylko....

Witam Was!
Zrobiłam dzisiaj kartkę na wyzwanie" Morskie opowieści"oraz na wyzwanie warstwowe , a włożyłam w nią wszystko, co się dało, aby tylko pasowało do tematu. A oto moja wizja głębin morskich....


 ...najpierw papier: Magicznej Kartki Morskie Opowieści 08,  Rafa Koralowa 10 i świetne papiery Graphic45 By the Sea,
 ...do tego juta, sizal, taśma florystyczna, gaza oraz rafia...
 ...konika potraktowałam Crackle accents, ale spękań żadnych na nim nie widzę, a chciałam taki efekt uzyskać, a i całośc popsikałam
mgiełką perłową bezbarwną 13 arts...
Dziękuję Wam za uwagę i Wasze komentarze, które sprawiają ogromną radość! Witam w Moim Świecie nową obserwatorkę Agnieszkę i Majowe Pasje :)
a kartkę zgłaszam tu...
http://blog.craftbar.com.pl/2014/08/wyzwanie-nr-10-warstwowo.html 
 ...oraz tu...
http://123scrapujty.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-45-morskie-opowiesci.html
Do zobaczenia wkrótce:)

18 komentarzy:

  1. przepiękna, uwielbiam podpatrywać morskie życie a tu kawałek oceanu u Ciebie :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basienko , jak zwykle dzielo stworzylas ! Piekna karteczka ! Uzycie gazy i siatki bylo strzalem w 10-tke ! Idealnie komponuje sie w kartke i jest bardzo adekwatna do tematu , jak zwykle pomyslowosci i kreatywnosci CI nie brak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny podwodny widok :) Bardzo pomysłowa praca.
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no! pięknie
    taką konkurencję to ja lubię ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna morska opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wspaniała karteczka, pięknie skomponowana, trudno oderwać wzrok od niej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna interpretacja tematu:)Niezwykła morska opowieść:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie oddany morski klimat :) Tyle szczegółów! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie :) niezwykle pomysłowo :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń