Obserwatorzy

Translate

czwartek, 7 sierpnia 2014

Coś znajomego, ale w innym wydaniu.....

Witam dzisiaj po raz drugi!
 Chcę pokazać Wam pudełko ślubne i notes z wzorami , króre już kiedyś wykorzystałam w swojej pracy, ale tym razem w trochę innej oprawie. 
Najpierw notes, który zrobiłam obecnie w trochę innej kolorystyce, a wykorzystałam papiery Rozalia w ogrodzie studia 75oraz kilka papierów z kolekcji UHK Gallery, taśma washi, gotowe kwiatuszki odpowiadające kolorystyce z haftu...


 ...tył notesu...
 ...wewnętrzna strona notesu....początek...
...i koniec....
A teraz pudełko ślubne, ale w większych rozmiarach, bo 20*20cm*6cm., z serwetką już kiedyś także wykorzystaną, ale cóż skoro ten wzór ma wzięcie...

 ...środek pudełka miał byc bez dużych upiększeń...

No i jak Wam się podobają te wersje? Pozdrawiam burzowo i mokro:)

21 komentarzy:

  1. Notes jest rewelacyjny!
    Pudełko śliczne, wcale się nie dziwię, że ta serwetka ma wzięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Basiu. Pudełeczko delikatne i romantyczne a notes romantyczny jeszcze bardziej. Delikatne kwiaty wokół haftu wyglądają pięknie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes ozdobiony przepięknie. Śliczne delikatne kolory. Wyhaftowane chyba druhny.
    Na pudełku piękna para. Bardzo delikatne tło, lubię wszystkie odcienie zieleni.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Notes jest przepiękny! A pudełko delikatne i eleganckie, po prostu cudeńko i do tego ten śliczny kolorek;) Wspaniałości!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko dla mnie najlepsze, notesik też śliczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny notes, podziwiam śliczny haft. A pudełeczko cudne w ślicznych kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notesik niezwykły i taki wypracowany.Pudełko w słodkim kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak uroczyście ....bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne - a najbardziej podoba mi się hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes uroczy i kobiecy bardzo mi się podoba a pudełko ślubne piękne i stylowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny notes! Świetnie połączyłaś papiery z wyszywankami ;)

    A pudełko po prostu ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te parki ślubne, ładniutko wyszło wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń