Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kwiatowo i letnio....

Witam Was!
Dzisiaj przygotowałam kartkę , może być urodzinowo-imieninowa, na dwa wyzwania. Ale najpierw o kartce . Jak zauważyliście, bardzo lubię papiery  z kolekcji Soft Cillection i Lato firmy Paper Passion. I nie będę znowu powtarzać, że są świetne...Użyłam papierów Lato 05 i Soft 05, ale się zgrało...
do tego taśma washi, duży kwiat i liście zrobione wykrojnikiem, a mniejsze kwiatki to Prima z kolekcji Princess oraz zielony sznurek i kryształki...a jeszcze użyłam trochę tuszu i brokatu w kleju...
 I czyż ta kartka nie jest letnia i kwiatowa?






...jak wcześniej wspomniałam, kartkę zgłaszam na wyzwanie tu...
http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-16-o-jak-okrag.html
...oraz tu...
http://szmek-bloguje.blogspot.com/2014/08/18-wyzwanie-u-szmeka.html 
...a także informuję, że papiery te kupiłam w tym sklepie...
http://paperpassion.pl/pl/c/LatoSummer/76 
Dziękuję za Wasze odwiedziny i za komentarze! Do zobaczenia wkrótce i witam nową obserwatorkę:)

22 komentarze:

  1. Zrobiło się bardzo kwiatowo;) sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się bardzo kwiatowo;) sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie letni klimat u Ciebie panuje - kolorowo i kwiatowo :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca :)) bardzo dziękuję za udział w moim candy :)) zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a na Twoim blogu jestem stałą podglądaczką, ponieważ bardzo podobają mi się Twoje prace:)

      Usuń
  5. urocza i słodziutka, fajne letnie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, słodka karteczka, bardzo mi się podoba kwiatek i kompozycja ze sznurka, dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna karteczka Basienko ! Szczegolnie ujal mnie ten kwiatek w rogu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kartka aż wybucha latem! Kwiecie dorodne nie pozwoli zapomnieć o lecie, które powoli będzie ustępować miejsca jesieni... :)
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyszła , taka nietypowa, kwiecista ....super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosna, letnia karteczka, moja uwagę przykuł ten cudny największy kwiatek.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kolorowa karteczka :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC! Eksplozja kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń