Obserwatorzy

Translate

niedziela, 27 stycznia 2019

3x herbaciarka...

Witam wszystkich bardzo serdecznie,
dzisiaj wpis poświęcam herbaciarkom,które zrobiłam jakiś czas temu...trzy herbaciarki i trzy różne motywy...
pierwsza herbaciarka do kompletu z deseczką, ze śródziemnomorskim motywem...

 druga, jeszcze w ciut świąteczno- zimowym klimacie...

 a trzecia, trochę bardziej kojarząca się z wiosną ale z przewagą szarości...
Wykorzystałam: farby akrylowe, serwetki,wyciski, złoty wosk,lakier akrylowy i bejca.
Dziękuję za wszystkie wpisy i odwiedziny, życzę wszystkim udanego tygodnia! Zapraszam wkrótce, Barbara:)



32 komentarze:

  1. Co za różnorodność :) moje serce podbił zestaw w tym śródziemnomorskim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sa śliczne i tak jak Justnie mnie urzekł pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh, chciałabym znaleźć czas na decoupage... jak widzę takie prace, to ręce rwą się do roboty. Podziwiam, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i z chęcią zajrzę do Ciebie 😊

      Usuń
  4. Takie herbaciarki zawsze się przydadzą a jednocześnie są ładną ozdobą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za różnorodność i wykonanie:)
    Uściski z wietrznej Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne a druga wyjątkowo wpadła mi w oko. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Nie lubię oliwek, za to ptaszki i tulipany bardzo :-)
    Piękne przyrodnicze motywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Nie umiem zdecydować, która podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy śliczne :) Fajne motywy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są,podziwiam :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, wszystkie są prześliczne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. No boskie prace. Ta pierwsza kojarzy mi się z włochami, miejscem, o którym marzę codziennie. Chyba ta praca mnie w sobie najbardziej rozkochała, idealna. <3

    Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace Basiu, a najbardziej podoba mi się herbaciarka z tulipanami. Oj tęsknię za wiosną... Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoje herbaciarki,Basiu! Są prześliczne i wykonane mistrzowsko! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe herbaciarki! Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już kiedyś wspominałam, że jesteś prawdziwą mistrzynią decu. Twoje pudełka są śliczne

    OdpowiedzUsuń