Obserwatorzy

Translate

niedziela, 20 stycznia 2019

Kartka z mapką...

Witam Was bardzo ciepło,
dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą zrobiłam według mapki do wyzwania na blogu Tche Scrappy Sketches...





Te piękne, drapieżne buciki otrzymałam już jakiś czas temu od Basi F., różne papiery, wykrojniki listki i serwetka-Marianne Design oraz Cottage Cutz, dziurkacz brzegowy i perełki. Napis z paska - Laserowe Love. Kartkę zgłaszam do zabawy tu: Wyzwanie styczniowe 1/2019  
 Dziękuję za uwagę, życzę Wam udanej niedzieli i zapraszam wkrótce, Barbara:)

33 komentarze:

  1. Super pomysł z bucikami- kartka robi wrażenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty! Świetna kartka Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, kartka cudna,a buciki i kwiaty wyglądają ślicznie :) Fajnie,że wykorzystujesz przydasie ode mnie i przydają się w twojej twórczości,u mnie dalej zastój... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, mam jeszcze wiele przydasi od Ciebie, ktore powolutku wykorzystuję. Pozdrawiam Basiu❤

      Usuń
  4. Rewelacja :) uwielbiam takie prace z pazurkirm :) buciki wymiatają :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jestem pod wrażeniem kartka jest cudowna Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka! A te buciki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteczka:) idealna dla jakieś fajnej babki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu stworzyłaś bardzo ładna kartkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna,buciki są rewelacyjne !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Buty robią wrażenie :)) SUPER! Uściski Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basieńko, przepiękna kartka, idealna dla elegantki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, te buciki!!! Cuuudna karteczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, i mnie te buciki bardzo się podobają. Chciałabym umieć chodzić na takich wysokich obcasach (ja lubię raczej płaskie buty bo szybko chodzę). Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu super kartkę zrobiłaś :).

    Buty są bardzo ciekawe i pewnie nie jedna z kobiet chętnie by takie założyła :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezłe szpile :) Bardzo fajny pomysł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są ekstra a kwiat śliczny. Całość baaaardzo mi się podoba. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna! Buty rzucaja się w oko od pierwszego spojrzenia.
    Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety, odważna kompozycja! Super! :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! te buciki są obłędne i dają tak trójwymoarowe wrażenie... Super kartka

    OdpowiedzUsuń