Obserwatorzy

Translate

czwartek, 31 stycznia 2019

6 x czekoladowniki by Mintay Papers...

Witam Was, 
oj długo leżały te papierki, nim pociachałam je! najpierw musiałam się nimi pozachwycać, pooglądać ( trochę to trwało:) aż w końcu postanowiłam je wykorzystać do ozdobienia czekoladowników. I takim sposobem sześć kolekcji papierów Mintay Papers by Karola Witczak znalazły się na moich czekoladownikach...


czekoladownik ubrany w " Farmlife" 

 kolejna kolekcja papierów to " Celebrations" 

                          to z kolei " Birdsong"

                                  i następna"Wanderlust"
                                                       
                               " Marina" prezentuje się tak....
                               
                i ostatni czekoladownik ubrany w " Dear Diary"

                                             grupowo...


Napisy, to paski z UHK Gallery i Laserowe Love. Muszę Wam powiedzieć, że jeszcze z tych kolekcji powstają kartki i albumy, które pokażę trochę później. Bardzo dziękuję za odwiedziny :) Zapraszam wkrótce, Barbara:)



44 komentarze:

  1. Świetne!!Muszę swoje wykorzystać w podobny sposób

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne czekoladowniki, a najbardziej spodobał mi się ostatni - z książkami i ptaszkami.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne! Makowy to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierki cudne :) Basiu śliczne zrobiłąs ubranka dla czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja papierów! I piękne wyszły z tego czekoladowniki:) Jest w czym wybierać, ale chyba numerem jeden jest dla mnie ten z makami:))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne czekoladowniki!
    Ale się nawycinałaś, Basiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne czekoladowniki. Nie mogę oczu oderwać. Chyba muszę .... tylko skąd czas? No skąd? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale te czekoladowniki , same w sobie sa juz pieknym podarunkiem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu są piękne!!! Każdy inny, każdy zachwyca :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, znam to uczucie - że najpierw trzeba się pozachwycać jakimś papierem zanim się go użyje :D niektóre u mnie tak leżą już od kilku miesięcy ;)
    Czekoladowniki są SUPER. Każdy jeden ma w sobie coś co przyciąga wzrok :) najbardziej podoba mi się ten z makami i w morskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja tak mam ze sznurkami i książkami. hahaha Pooglądam, wezmę, nacieszę się i odkładam. :D buhahahah Czekoladniki zachwycają, każdy jest wyjątkowy. Wszystkie mnie zachwycają, wszystkie są w moim stylu. :) Bardzo serdecznie pozdrawiam dzisiejszego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja tak mam. Całe kolekcje papierów tylko do oglądania. I do wąchania, bo uwielbiam zapach papieru. I z bólem serca tnę potem. Czekoladowniki świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. są prześliczne! Nie wiadomo, który wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, rewelacyjne czekoladowniki. Oj, rozumiem Cię dobrze - zanim potnie się papiery, trzeba się nimi pozachwycać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wykorzystałaś te cudne papiery! A tu już kolejne kolekcje pojawiły się na rynku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak znowu piękne kolekcje i kuszą, bardzo kuszą 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Pięknie Basiu! Te z makami zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu cudne czekoladowniki zrobiłaś i nie dziwię się, że tak długo nie chciałaś ciachać tych papierów :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie ozdobiłaś te czekoladowniki Basiu. U mnie też te papierki leżą, bo trudno mi je pociąć. Ale dzisiaj mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już samo opakowanie to fantastyczny prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające! Oczu oderwać nie można!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wykorzystałaś te papiery. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, ależ to wszystko piękne - dostać czekoladę w takim opakowaniu to po prostu bajka. Cudowne prace, godne podziwu.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ubrałaś czekoladowniki, jestem zachwycona. Trudno byłoby wybrać jeden najładniejszy, podziwiam za te wszystkie wycinane elementy z papieru.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie czekoladowniki są przepiękne, ładnie estetycznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy inny, ale zarazem każdy z nich jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały zestaw czekoladowników. Wszystkie obłędne!

    OdpowiedzUsuń