Obserwatorzy

Translate

czwartek, 24 stycznia 2019

Kartki dla panów...

Witam wszystkich bardzo serdecznie,
ostatnio w ramach rozliczania z zeszłym rokiem były kartki dla pań, a dzisiaj idąc tym torem będą kartki dla panów,
pierwszy, jak się okazało, to  czekoladownik...

 kartka dla dostojnego Jubilata...

a to kartka w formacie DL dla młodszego solenizanta...

 a to dla mnie klasyka urodzinowo-imieninowa...
 Bardzo dziękuję za wszystkie słowa uznania, odwiedziny i komentarze:) Zapraszam wkrótce, Barbara:)



34 komentarze:

  1. Zawsze mam problem z męskimi kartkami,zrobiłaś świetne i piękne prce dla panów

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki i czekoladownik zrobiłaś :).

    Ja mam zawsze duży problem z męskimi kartkami, a u Ciebie wyszły tak fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, ja też muszę chwilę pomyśleć zanim przystąpię do robienia takiej kartki:)

      Usuń
  3. Swietne meskie karteczki i czekoladownik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne męskie klimaty :) świetne robisz te męskie karteczki Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo fajne karteczki- męskie ale z wyczuciem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te DL najbardziej mnie zachwyciły czyli czekoladownik i ta dla młodszego solenizanta:-) Pozostałym też nic nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Męskie kartki to dla mnie większe wyzwanie niż te dla pań;)
    Twoje kartki bardzo pomysłowe.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, rewelacyjne kartki, świetnie udało Ci się nadać im męski charakter.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne :) super kolory, ciemne -jak dla panów pasuje ;)) ale zręcznie i elegancko rozjaśnione dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, bardzo pomysłowe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, męskie prace! Ja zawsze mam z takimi problem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszące oko męskie klimaty ;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu są świetne!!! Zwłaszcza czekoladownik - w takim wydaniu jeszcze nie widziałam :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Męski klimat Ci się udał 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kompozycje i wspaniale wszystko jest dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Męskie karty to dla mnie trudne wyzwania, ale Tobie jak widzę nie sprawiają żadnego kłopotu. Świetne projekty

    OdpowiedzUsuń