Obserwatorzy

Translate

niedziela, 29 marca 2020

Chwalę się...

Witam Was,
bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i każde pozostawione słowo, a dzisiaj będę się chwalić wygraną w lutowej edycji Fan miesiąca, w Magicznej Kartce.  Z tej to okazji zostałam zaproszona go gościnnego występu, gdzie przygotowałam dwie propozycje : kartkę i exploding boxa na Pierwszą Komunię Św.
Pierwsza propozycja to jest kartka urodzinowa z shaker boxem, którą wykonałam przy użyciu kolekcji Kwiecisty Romans i Kawowe Historie z niewielkim dodatkiem W stronę Tęczy 2. Część kwiatów WOC, a część mojej produkcji...


 Druga praca to komunijny exploding box, który w całości zrobiłam z przepięknej i bardzo delikatnej kolekcji papierów Ten Wyjątkowy Dzień, idealnej wprost na takie prace oraz W stronę Tęczy i W stronę Tęczy 2



 w środku boxa pudełeczko na drobny prezent...


 Jeżeli jesteście chętne zobaczyć mój wpis, to zapraszam < klik  >

Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim spokojnej niedzieli :) do zobaczenia wkrótce, Barbara:)

22 komentarze:

  1. Basiu przepiękne prace. Gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, Basiu!
    Piękne prace przygotowałaś - szczególnie to delikatne komunijne pudełko zachwyca :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace Basiu.:) Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace Basiu.:) Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Zachwycam się wszystkim - kompozycja, dodatkami, papierami, i wiadomo-wykonaniem:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej:)
    Piękne prace. Szczególnie ta urodzinowa skradła dziś moje serce:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. Kartki z okienkiem uwielbiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające prace Basiu. I tak przepięknie ukwiecone :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Basiu, brawo :) piękne prace, zwłaszcza box na Komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, gratuluję wygranej. Wspaniałe inspiracje przygotowałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Basieńko gratulacje!!! A prace są przepiękne!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) świetne prace zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prace !!!
    Wielkie gratulacje Basiu 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń