Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 16 marca 2020

Trzy kartki, trzy kolekcje...

Witam,
dzisiaj pokażę Wam trzy kwiatowe kartki, które zrobiłam jakiś czas temu, z trzech kolekcji Lemoncraftu...
pierwsza to Nie Zapomnij Mnie i bloczek papierów bazowych oraz bloczek papierów bazowych Leaves, różne tekturki min. Scrapiniec i dodatki...


kartkę zgłaszam do zabawy: Wyzwanie #7 "Damsko - Męsko"

 druga kolekcja, ulubiona przeze mnie to My sweet Provence Basic, do tego różne dodatki...



Tę kartkę zgłaszam do zabawy: E jak Elementy do wycinania
 I trzecia kolekcja Lemoncraftu, świąteczna, ale tutaj w innym wydaniu- Yuletide, do tego tekturki Crafty Moly, listki z Galerii Papieru i inne dodatki...Napisy z paska UHK Gallery.


A tę kartkę zgłaszam do zabawy tu: wyzwanie cykliczne- Graj w zielone

 Dziękuję za Waszą obecność i słowa otuchy! Życzę wszystkim dobrego dnia, Barbara:)

36 komentarzy:

  1. Super są:) piękne kompozycje i wspaniale dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, prześliczne kartki. Kwiatowe kompozycje mnie zauroczyły.
    Buziaczki.
    Ja też siedzę w domciu na d...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne!!! Każda jedna wspaniała:)
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wersje kolorystyczne są piękne :-)
    Kwiaty ślicznie dobrane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mięta i róż!!!!!!!!!Oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne :) wszystkie mi się podobają, a ostatnia najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kompozycje, zauroczyłem się tymi kartkami... Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające kwiatowe karteczki! Nie wiem, która najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu piękne karteczki, fantastyczna kompozycja, elegancko je wykonałaś :) Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę, dbajcie o siebie, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu karteczki są przepiękne, eleganckie, pełne wiosny i cudownych kwiatów. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękne kwiatowe karteczki. Piękne te kwiatuchy, az jestem ciekawa gdzi ekupione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basieńko przepiękne kartki!!! Aż trudno wybrać, która piękniejsza, bo wszystkie tak samo są cudne!:)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i również pozdrawiam serdecznie 🌺

      Usuń
  14. Świetne karteczki, wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy piękne kartki.Nawet nie mogę wybrać faworytki bo wszystkie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne karteczki! Kompozycje kwiatowe na nich są obłędne!!!
    Serdecznie pozdrawiam Basiu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za te ciepłe słowa i również pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękne karteczki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam ♥️.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, kolorowa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowa! Kasia - DT

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń