Obserwatorzy

Translate

piątek, 13 marca 2020

Kolejna męska kartka...

Witam Was,
to co się dookoła nas dzieje wprawia mnie w lekki (na razie) niepokój serca o bliskich . Dlatego, aby zająć czymś myśli, dzisiaj przychodzę z kolejną męską karteczką, zrobioną jakiś czas temu.




Różnorodne papiery, grafika z Magicznej Kartki, tekturki- trybiki z I Kropki, płasko do koperty, taki wymóg. Kartkę zgłaszam do zabawy tu: Wyzwanie #7 "Damsko - Męsko"
Trzymajcie się ciepło! Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)

16 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna :) rozumiem Cie Basiu, tez mam ten niepokój o bliskich. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak! Lęk zaczyna mi towarzyszyć non stop. Też wyciągnęłam papierki, by się trochę oderwać od rzeczywistości. Kartka śliczna. Podziwiam, bo męskie dla mnie są trudne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka świetna ;)
    No tak, jest teraz trochę stresu, ale na pewno wszystko będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna Basiu, pięknie Ci wyszła z tych różnorodnych papierków. Ja już nie bardzo mogę się skupić nawet na papierkach, też się boję o bliskich. Koszmar. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, piękna męska kartka. Też boję się o bliskich, zwłaszcza o Mamę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Lęk co będzie zaczyna mnie paraliżować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękną kartkę stworzyłaś Basiu. Trudny czas nastał, trzeba być jednak dobrej myśli ;) Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz miałam wątpliwości co do tych róż, az do momentu, jak zobaczyłam wyzwanie :-D Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna męska karteczka! Niestety niepokój zaczyna już nam chyba wszystkim towarzyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka:)
    Ludzie zaczynają się bombardować niesprawdzonymi wiadomościami i szerzyć panikę. Trzeba działać zgodnie z zaleceniami i być dobrej myśli. Musimy być silni!
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, Basiu!
    Podziwiam, że ogarniasz te męskie klimaty :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu super kartka, świetnie ją wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka i podzielam Twoje obawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń