Obserwatorzy

Translate

niedziela, 22 marca 2020

Świąteczne zawieszki decu...

Witam,
dzisiaj zima przypomniała sobie o nas, bo zabieliło się za oknem i -1 na termometrze! ale to juz jej ostatnie, mam nadzieję podrygi...a ja dla zmiany nastroju, wszak to już wiosna, mam takie kogucio/kurczakowo/ptaszkowe zawieszki decu...








Do wykonania tych zawieszek użyłam baza jajka HDF,serwetek, papieru ryżowego, farby akrylowe, lakier Altax, szablon pisanki ITD Collection, kokardki z foremki i złota pasta Stamperii do przetarć. No i oczywiście wstążeczka i drewniane koraliki.Moje zawieszki zgłaszam do zabawy tu: Wyzwanie "W oczekiwaniu na wiosnę"
A Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze! Cieszę się bardzo że nadal tu zaglądacie, życzę spokojnego popołudnia, Barbara:)

23 komentarze:

  1. Piękne i takie trochę w stylu retro czyli jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki- bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Nie wiem dlaczego, ale te sikorki najbardziej mnie zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Basiu , zwłaszcza te z kogucikami :) u nas tez dzisiaj ziąb , ale słoneczko o nas nie zapomniało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zawieszki, będą pięknie zdobić dom, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zawieszki i wspaniała dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zawieszki Basiu!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko prześliczne są!!! Uwielbiam w wiosennych dekoracjach motyw kur, ptaków. Kojarzą mi się z nowym życiem :). Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zawieszki, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zawieszki Basiu. Piękna i radosna wiosna.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wiosenne zawieszki, piękna dekoracja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń