Obserwatorzy

Translate

piątek, 31 stycznia 2014

Wena...





No więc ,gdy za oknem zrobiło się tak zimowo, zaczęły przychodzić do głowy różne pomysły związane oczywiście z haftem.Postanowiłam ze względu na różne zobowiązania,rozpocząć ''produkcję''pisanek i kartek świątecznych już teraz,póki warunki sprzyjają.A żeby sobie poeksperymentować  to postanowiłam połączyć haft krzyżykowy z decupagem,a co! Najpierw wyhaftowałam na próbę dwa motywy...

...następnie poczytałam trochę w internecie o technice decu,poczyniłam odpowiednie przygotowania,a czy dobre to się okaże w praktyce, no i z bijącym sercem i drżącymi rękoma, przystąpiłam do pracy... 
 ...powoli,żmudnie ale z coraz większą pewnością ,druga pisanka poszła szybciej...


 ...a to już efekt końcowy .
 Jeszcze raz na jednym zdjęciu.
 A to kolejne motywy do takich krzyżykowo-decupagowych pisanek.
A to moje ulubione całe haftowane. 


 Te motywy  będą w przyszłości kartkami świątecznymi...Do zobaczenia za jakiś czas...

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że jest to całkiem oryginalny sposób przedstawienia tradycji świątecznych : )

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOW!!!! Mega wyjątkowe ......!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem - decoupage + haft daje niesamowity efekt! GRATULACJE pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń