Obserwatorzy

Translate

piątek, 5 września 2014

Komplecik na chrzest...

Witam Was!
Dzisiaj zaprezentuję Wam komplet , który wykonałam z okazji Chrztu dla dziewczynki.  Kartka...

  wykonana z papieru Soft Collection  05, listki 08-Paper Passion, do tego mały dodatek Galerii Papieru 

 do tego świeca -tekturka, kwiaty  między innymi Joy- różyczki i piękny koronkowy wykrojnik MD,kwiaty posypane brokatem i kilka perełek do całości...

Do kartki zrobiłam pudełko na drobiazgi z motywem dziewczynki, którą dobrze znacie z wielu innych prac, ale ta serwetka jest taka urocza, że wielu osobom podoba się, zresztą mnie samej także.


                                        środek...
Całe pudełko w kolorach jak na serwetce.
A to komplet razem.
Kartkę zgłaszam tu...
 oraz papiery zakupione w tym oto sklepie...
http://paperpassion.pl/
Dziękuję Wam za uwagę i pozostawione komentarze pod poprzednimi postami i życzę wszystkim Dobrego Dnia:)

15 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet! Pudełko idealne na skarby! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodki komplecik. cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy komplecik ...jestem zafascynowana ....dostać od Ciebie taki zestaw och dech zapiera:) serwetkę znam sama ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja kwiatowa wokół świecy i pudełko pasujące kolorystycznie :-))) Wspaniały prezent :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet :) Dziewczynka na pudełku- przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka Basiu! W komplecie z pudełkiem wygląda fantastycznie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne różowości, mam ostatnio fiksację na tle tego koloru, toteż patrzę na Twe dzieło z wielką przyjemnością!
    Pozdrawiam gorąco! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, kartka wykonana świetnie i pomysłowo a pudełko urocze i delikatne. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń