Obserwatorzy

Translate

sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosennie i miętowo....

Witam Was !
Przychodzę na chwilkę z wiosenną i w pastelowych kolorach kartką...







Tym razem kartka w rozmiarze DL.Wykorzystałam papiery z kolekcji Świeżo Malowane 02, 03, 04, Galerii Papieru, bawełniana koronka, tekturka- ptaszek w klatce, którego pokolorowałam markerem, a następnie pokryłam Crackle Accents oraz tekturki narożniki, miętowe róże i płatki hortensji, a kwiatki o zabarwieniu różowo-zielonym wykonałam przy użyciu wykrojnika Memory Box ,Fancy blossoms 98312,
Różyczki pokryte są bałym gesso i posypane brokatem. Użyłam jeszcze trzech wykrojników Marianne Design i Rosy Owl. Kartkę zgłaszam tu...
Wyzwanie z Gościem #40  
 Zainspirowały mnie kolory bukietu i  kolor miętowy.
Oraz tu...
Wyzwanie #5 - dowolna wiosenna praca
Dziękuję Wam bardzo za takie ciepłe komentarze pod ostatnim postem i życzę Wam udanego Weekendu :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, śliczna kompozycja kwiatowa.
    P.S Dziękuję za miłe odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, taka dopracowana.A ile w niej ślicznych pojedynczych elementów!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och cudowna ta kartka taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Jest co podziwiać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna :) Podziwiam kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna karteczka. Cudne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pastele a karteczka całkiem wiosenna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ta mięta! Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna;) Z odcieniem miętowym całość wygląda doskonale;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita kartka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale delikatna i niepowtarzalna ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń