Obserwatorzy

Translate

środa, 11 maja 2016

Dla Mamy...

Witam Was burzowo i mokro!
Dzisiaj pokażę Wam kartkę dla Mamy.Postanowiłam przetestować nabyty jakiś czas temu stempelek firmy Heartfeltcreations-Arianna  Blooms, jednym słowem cudny! Zakupiłam odpowiednie markery wodne i papier akwarelowy....i przystąpiłam do pracy...Moje wnioski : po pierwsze blok akwarelowy muszę kupić o innej fakturze, bardziej gładki, po drugie nie miałam odpowiednio dużego bloczka do stempli więc wyszły " niedociski", ale już akurat z tym problemem poradziłam sobie, przecinając stempel na dwie mniejsze części i teraz jest super...no a po trzecie jest to moje pierwsze podejście do tego typu malunku...

 A tutaj już gotowe kwiatki...
 które posłużyły do powstania takiej kartki dla Mamy...



Wykorzystałam kolejne papiery z zestawu Oh hello Spring, Agaterii. Już kiedyś pisałam, ale powtórzę znowu, że ta kolekcja jest wyjątkowa! Moje wycinane, stempelkowe kwiatki i róże angielskie, do tego sizal, listki z primowego wykrojnika i jakaś tekturka. Niestety producenta nie pomnę...
Moją kartkę zgłaszam tu..Wyzwanie #23 DLA MAMY
 oraz tu..Mojowe wyzwanie dla Mamy
 Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce :)

29 komentarzy:

  1. Piękna kolorystycznie kartka :-)))Śliczne kwiatki i te stemplowe i te pełne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, wyszło cudnie :))). Kartka przepiękna!!! Powodzenia w wyzwaniach :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj pościk ekstra ...alternatywa na bloczek pudełko po CD ...wyszło ekstra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie się prezentują te kwiatuszki na karteczce!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aż dziw że to Twoje pierwsi podejście do malunków :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatki i cudna kartka! Też mnie kusi ten stempel, ale obawiam się, że nie będę miała czasu na zabawę w kolorowanie. Przy okazji - na warsztatach u Doroty Kopeć takie odbita na papierze akwarelowym stemple kolorowałyśmy farbami akrylowymi - też świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, super sobie poradziłaś z kolorowaniem ;) Ja też przymierzam się do kolorowania akwarelami, od ostatniego babskiego spotkania (7 maja), za namowa pozostałych uczestniczek. Dzisiaj byłam kupić odpowiednie pędzelki, bo wszystkie, jakie miałam w domu wydalam mojej wnusi :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrych owoców wynikających z kolorowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że sprawdził się w 100% bo karteczka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, oryginalna i świetnie wypracowana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, aż trudno uwierzyć, że to pierwsze podejście, bo efekt jest wspaniały. Cała karteczka tchnie niezwykłym urokiem...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobiona kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pracochłonna praca i idealnie dopracowana. Jak tak zaczynasz co co będzie potem- to już zawodowstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i fantastycznie wyszło Basiu, a kwiatki cudowne, zwalszcza jak na 1 raz jestem pod wrzeniem :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiatuszki ;) Przepiękna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie to przygotowałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka! Kwiaty boskie <3
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft style :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kompozycja na kartce, a kwiatuszki, dzięki własnej robocie uzyskały niepowtarzalny klimat. Podobają mi się Twoje próby z kolorowaniem, przypomniałaś mi, że ja gdzieś w czeluściach mojego składowiska papierów mam kolorowane, niedokończone kwiatki, chyba czas po nie sięgnąć;)) Dziękuje za inspirację i w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam już wychodzić i weszłam jeszcze tu! Basiu to jest cudo! A Ty jesteś Czarodziejką! Podziwiam i gratuluję ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ukwiecona! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń