Obserwatorzy

Translate

środa, 25 lipca 2018

Na powitanie maluszka...

Ja Was witam słonecznie i gorąco:)
Na powitanie maluszka, chłopca Aleksandra, zrobiłam taką zawieszkę ze słodkimi malowanymi słonikami, a że końcowy efekt spodobał mi się bardzo, zrobiłam podobną zawieszkę  w wersji dla dziewczynki. Na pewno doczeka się odpowiedniego momentu...







baza zawieszki-Rzeczy z Papieru, papierki to Bloczek papierów bazowych do scrapbookingu - Lullaby
napisy z paska do wycinania UHK Gallery, żel 3D, którym pomalowałam baloniki, wstążki i sznurek, na koniec trochę cieniowania:)

Zawieszki zgłaszam do zabawy tu: wyzwanie #22 Radość Dziecka  
 Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)



27 komentarzy:

  1. Ale słodziutkie :) Śliczne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka :) słoniki są przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszki! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Urocze słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, prześliczne te zawieszki. Do tego shakery - super!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie i przeurocze są te zawieszki. Cudne shaker boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zawieszki,słonik jest super !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze słoniki :) Zawieszki świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca i pomysl z tymi shakerami. Pozdrawiam Agnieszka DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te zawieszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie, słodko, dziecinnie. Wspaniałe zawieszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza zawieszki. Dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze :) Słonki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, jakie słodziaki!!!! Prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń