Obserwatorzy

Translate

niedziela, 5 sierpnia 2018

Wakacyjna kartka cz.I ...

Witam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuje za wszystkie słowa, które tu zostawiacie:)
Dzisiaj  letnia, wakacyjna kartka z morskim klimatem, gdyż nasze morze po prostu uwielbiam..


 Różne papiery z przewagą UHK Gallery i kilka małych dodatków.
Kartkę zgłaszam do zabawy: Wyzwanie # 23 Wakacyjne wspomnienia 
  oraz tu: CARDS - kartka z wakacji - edycja sponsorowana
 i tu: Wyzwanie "Ahoj przygodo!"
Ostatnio jestem trochę bardziej zajęta, ale sukcesywnie staram się odwiedzać Wasze blogi. Dziękuję za uwagę i zapraszam niebawem, Barbara:)


33 komentarze:

  1. Też uwielbiam morze, ten zapach i szum fal :) piękna letnia karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zestawione papiery w tle :-) Fantastyczny morski klimat !

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, zachwycająca kartka, aż poczułam morską bryzę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wakacyjna karteczka w morskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Morze poczułam patrząc na Twoją kartkę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, morski klimat :) Super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka! Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah ten wakacyjny klimat <3 ja też kocham morze. Prześliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniala wakacyjna karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka super!!! To takie moje klimaty ;). Basiu, do morza mam 20 minut spacerkiem, ale ostatnim razem byłam nad nim chyba gdzieś w kwietniu, a może w marcu. Teraz nie da się tam spacerować, bo tłumy straszne i wcale nie jest fajnie :((.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, masz super, ale to może moje odczucie bo ja mam z kolei ponad 600km..ja też lubię morze poza sezonem:))

      Usuń
  12. Wspaniała wakacyjna karteczka idealnie skomponowana :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspominałam już na fb, że kartka jest cudowna, uwielbiam marynistyczne klimaty, nie tylko dlatego,że mieszkam w Gdańsku i żeglarstwo jest mi bliskie :-). Świetnie trafiłaś tą karteczką w mój gust, Basiu, cudna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka fantastyczna!!!Kompozycja i papiery świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatyczna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka Basiu :)
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Sklepiku Gosi
    Kasia z DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  18. też uwielbiam nasze morze. Kartka śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne kartki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, jaka śliczna, wakacyjna karteczka :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń