Obserwatorzy

Translate

sobota, 22 września 2018

Wrześniowe kartkowanie z Ulką...

Witam Was sobotnio!
Za oknem mokro i jesiennie, a ja dzisiaj przychodzę z kolejną kartką, tym razem na zabawę u Ulki. Wrześniowa mapka w moim wykonaniu wygląda tak:
 kartka na wesoło, z bałwankiem 3D od Basi F. Dziękuję Kochana...

 i kartka z religijnym motywem...

 Kartki obie razem...papiery Galeria Papieru, tekturka Scrapniec, napisy z pasków UHK Gallery.
Mapka do której robiłam kartki:
Dziękuję za uwagę i wszystkie miłe komentarze. Zapraszam wkrótce, Barbara:))

24 komentarze:

  1. Śliczne obie, jednak ta druga zauroczyła mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo ładne. Każda inna i fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) bałwanek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, zachwycające kartki. Ich widok jest pociechą w ten szary, zimny dzień.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piękne ! Kolory,tematy kartek świetnie dopasowane do mapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie cudne! Druga jest wspaniałą interpretacją mapki :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kartki.A ja w tym roku jakaś opóźniona jestem jeżeli chodzi o kartki świąteczne.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne karteczki :) Uroczy ten bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń