Obserwatorzy

Translate

wtorek, 18 grudnia 2018

Świąteczne ozdoby decu cz.III i życzenia...

Witam Was zimowo i śniegowo,
dzisiaj pokażę Wam ostatnie ozdoby świąteczne decu. Pomysł zaczerpnęłam ze strony Inspirello.  Od bardzo dawna oglądam i podziwiam zamieszczane co jakiś czas przez p. Kasię filmy, która w bardzo przystępny sposób i z dawką humoru pokazuje, jak ciekawie ozdobić różne przedmioty. Tym razem urzekł mnie papier ryżowy ITD Collection z dziećmi, bardzo ciekawe w formie sklejkowe zawieszki i te spękania... a oto moje zawieszki...




Powtórzę raz jeszcze,  te fantastyczne spękania, z których jestem nareszcie zadowolona! Zawieszki będą dodatkiem do gwiazdkowych prezentów:)

A teraz pudełeczko decu ze świątecznym prosiaczkiem dla mojej przyszłej synowej, która uwielbia przedmioty na których znajduje się taki właśnie prosiaczek...


w środku znajdą się upieczone przeze mnie pierniczki, które obecnie czekają na przyozdobienie:)
A ponieważ to jest mój ostatni wpis przed świętami,pragnę złożyć wszystkim  Osobom odwiedzającym mojego bloga, świąteczne życzenia:
Kochani!
Zrodzony na sianie, w półmroku stajenki,
 śpi w ramionach Marii Jezus malusieńki. 
Świętą noc złocista gwiazda opromienia. 
Gromadzą się wokół przyjazne stworzenia. 
Lulajże Jezuniu snem cichym, szczęśliwym. 
Obdarz nas radością i szczęściem prawdziwym. 

 Pozdrawiam, Barbara :)

39 komentarzy:

  1. Wspaniałe zawieszki Basiu! Efekty spękań sprawiają wrażenie naturalnych, a pudełko jest przeurocze 😍
    Dziękuję za życzenia! Dużo zdrowia, radości i łask płynących z Narodzenia Pańskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i wzajemnie Błogosławionych Świąt:)

      Usuń
  2. Basiu Kochana zawieszki cudne!!! Znam filmiki p. Kasi i zgadzam się - są świetne! Pudełko z prosiakiem rewelacja!!!!!Aż buzia sama się śmieje :)) Dziękuje za życzenia i również życzę Tobie zdrowych i spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zawieszki! A szkatułka zabawna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, cudowne prace, a świąteczny prosiaczek jaki uroczy.
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zawieszki Basieńko, też mnie kusił filmik inspirello, ale czasu zabrakło. Dziękuję za karteczke świąteczną, dzisiaj dotarła :) Niech nowo narodzone Dzieciątko błogosławi Tobie i Twoim najbliższym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu- wspaniałe rzeczy robisz! Cudowne prezenciki będą!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości!!!
    Rodzinnych, dobrych Świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace, Zdrowych i Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zawieszki, w rzeczywiście ciekawym kształcie, pierwszy raz takie widzę, a spękania wyszły idealnie. Piękne praca, szkatułka też - ciekawy motyw jak na BN, ale jeżeli się podoba :-) Wszystkiego najlepszego także dla Ciebie i na Święta i na Nowy Rok 2019 :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszki świetne i bardzo podobają mi się te spękania. A skrzyneczka jest rewelacyjna! Basiu, zdrowych, pogodnych i udanych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona zawieszkami <3 tak jak innymi pracami na Twoim blogu :) Ja życzę Tobie przede wszystkim zdrowia, gdy ono będzie - będzie wszystko :* Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zawieszki Basiu. Piękny kształt, motywy i spękania. A pudełeczko z prosiaczkiem przeurocze :)
    Życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt oraz wielu powodów do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby a pudełeczko z prosiaczkiem powaliło mnie bo nie myślałam że świnka tak może zdobić :-). Wspaniałych, magicznych świąt życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, zawieszki wyszły przepiękne, a skrzyneczka cudna!!!
    Cudownych Świąt Ci życzę, radosnych i magicznych!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu zawieszki cudownie się prezentują a pudełeczko zachwyca :-) Również życzę pięknych, rodzinnych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu cudne zawieszki zrobiłaś i spękania rzeczywiście fajnie wyszły :).

    Och, całkiem zapomniałam o tej stronie. Dziękuję za przypomnienie :).

    Dobra teściowa z Ciebie będzie :). Świnka jest super :).

    Basiu Wesołych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym i dużo, dużo śniegu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zawieszki!!! Wspaniałe pudełeczko!!!
    Wspaniałych i rodzinnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu przepiękne wszystkie Twoje prace,jest co podziwiać :)
    Życzę Ci również Zdrowych i Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zawieszki Basiu, a papier faktycznie jest bardzo ładny. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowych i radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz błogosławieństwa Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, jesteś prawdziwą mistrzynią decu!
    Tobie również wspaniałych i szczęśliwych Świąt w gronie ukochanych.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale wspaniałości :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Bombeczki są prześliczne!
    A ta świnka na pudełku po prostu cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu też oglądam te filmiki i uwielbiam słuchać prowadzącej, jest rewelacyjna!!! Nieraz pociekły mi ze śmiechu łzy:). Zawieszki świetne:). widać, że bawisz się tym co robisz, a robisz to sercem:). Tobie kochana również wszystkiego najlepszego i rodzinnego:). Moc uścisków:).

    OdpowiedzUsuń
  24. Spękania wyszły Ci perfekcyjne, wręcz "książkowe"! :)
    Mnie też urzekły motywy od ITD :) :)
    Świnka mnie urzekła! Jest fantastyczna! :) Naprawdę śliczne pudełeczko :)
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich z okazji świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne zawieszki a prosiaczkowe pudełko odlotowe!
    Wszystkiego dobrego na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne ozdoby :) Ten papier też mi się spodobał. Do bombek retro jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może mnie się kiedyś uda zrobić takie cudeńka .Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Wam Kochane za tyle ciepłych słów:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiu poświątecznie, ale życzę Ci, by klimat świat na długo jeszcze gościł w Twoim domu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świąteczny prosiaczek mnie zachwycił - jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń