Obserwatorzy

Translate

czwartek, 21 listopada 2019

Kolejna osiemnastkowa..

Witam wszystkich wieczorową porą,
oto kartka, którą zrobiłam jakiś czas temu dla dziewczyny wkraczającej w dorosłość. Kartka w formacie A5. Odkurzyłam stempelkową panienkę, trochę markerów i farbek do pokolorowania kwiatów, i praktycznie kartka gotowa...



 Papiery Lemoncraftu Sweet Secrets,  Lullaby i Leaves basic. Kwiaty zrobiłam przy pomocy wykrojnika z papieru wizytówkowego. Kartkę zgłaszam do zabawy tu: U jak Ubranie

i tutaj: Wyzwanie #62 Napis/Challenge #62 Sentiment

A Wam dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze! Życzę dobrej nocki, Barbara:)

28 komentarzy:

  1. Basieńko kolejne cudo!!! Przepiękna ta suknia, połyskuje jak diamenty :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo dziewczęca kartka, Basiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita karteczka Basiu.:) Przepięknie ozdobiłaś stempelek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna panienka! Solenizantka będzie miała piękną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu przepiękna radosna kartka, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczna i radosna! :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego ale te osiemnastkowe kartki kojarzą mi się właśnie z tymi stemplami, widziałam już kilka i bardzo mi się podobają wszystkie ale sama nie robię takich bo jeszcze nie mam tego stempla ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu,ta kartka jest kapitalna !!!
    Stempel wymiata,extra !!! Jestem pod wrażeniem. Serdeczne pozdrowienia zasyłam 😊😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, piękna panienka w pięknej balowej sukience.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka! Sama bym się nawet teraz z takiej ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękna panienka. Trzymamy kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna! Pięknie pokolorowałaś stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stempelek piękny i wspaniale dopasowane inne elementy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu KartkoweABC :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka Basiu :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń