Obserwatorzy

Translate

sobota, 28 grudnia 2019

Dziękuję, dziękuję, dziękuję...

Witam wszystkich poświątecznie,
dzisiaj będę dziękować i chwalić się wygranymi  w różnych zabawach. Ale najpierw  uchylę rąbek mojej nieobecności w grudniu. Pierwsze trzy tygodnie grudnia spędziłam tutaj...

  czyli w sanatorium, w Ciechocinku na podreperowaniu zdrowia...


oprócz zabiegów były codzienne spacery, poznawanie ciekawych miejsc...

oraz czas na przyjemności w postaci " hafcenia" , dokończyłam nareszcie po prawie czterech latach moje słoneczniki :)

A teraz przechodzę do podziękowań w kolejności otrzymywanych niespodzianek... jeszcze przed wyjazdem wygrałam na fb w zabawie u Karoliny, która też prowadzi bloga  z papieru, koralików, tasiemek...,  taki piękny zestaw: kartka w torebce...zdjęcie zapożyczone od Karolinki, bo aura za oknem w żaden sposób nie sprzyja robieniu zdjęć...
na żywo jest naprawdę przepiękny, dziękuję bardzo Karolinko :)
następnie bardzo dziekuję za wszystkie życzenia urodzinowo-imieninowe, oraz kartki, które otrzymałam od Zosi i Małgosi
dziękuję również za wszystkie życzenia świąteczne, a w szczególności...

JustynceMałgosiZosi, Basi F. Justynce,  Marcie
Grudzień był dla mnie łaskawy pod względem wygranych i niespodzianek, bo okazało się że wygrałam candy w Monikowych Pasjach i po przyjeździe, i rozpakowaniu paczki  moim oczom ukazały się takie cudowności..
Monisiu, zaskoczyłaś mnie totalnie, bo oprócz tych pięknych przydasi otrzymałam bon na zakupy w sklepie Zielone Koty na kwotę 50 zł. Bardzo, bardzo dziękuję za taką niespodziankę i nie omieszkam pochwalić się moim zakupem  w Zielonych Kotach :) A jeszcze pozachwycam się nad kartką z życzeniami i oprawą bonu...cudne po prostu...
No i jeszcze ostatnie wygrane candy w Asikowym Kąciku

piękny koszyczek z wikliny papierowej, buteleczka w morskim klimacie, do tego pyszna konfitura z borówek, perfumki, herbatki oraz coś dla urody:) Asiu jeszcze raz bardzo dziękuję:) 
Na koniec kilka fotek mojej choinki...


Dziękuje za uwagę i życzę Wam udanego poświątecznego odpoczynku, zapraszam wkrótce, Barbara:)

28 komentarzy:

  1. Ciekawie spędziłaś czas w Ciechocinku i wspaniałe prezenty i kartki otrzymałaś Basiu:) Słoneczniki cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu cudownie, że odpoczęłaś w Ciechocinku. Jak byłam mała to kilka razy byłam tam z mamą w dziecięcym sanatorium. Pewnie sporo się zmieniło :)). Basiu wspaniały haft ❤, ja też mam kilka takich niedokończonych. Śliczne prezenty otrzymalaś! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńka, piękne słoneczniki , a w Ciechocinku jestem calkiem czesto u rodziny☺ Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio i również wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku🎉

      Usuń
  4. Basiu to całkiem niedaleko mnie byłas :) Pozdrawiam poświątecznie i gratuluje wszystkich podarków :) słoneczniki zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wspaniałych prezentów :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko i dla Ciebie wszelkiej pomyślności:))

      Usuń
  6. Piękne prezenty Basieńko... Dużo zdrówka życzę! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych i cudownych prezentów :) A tego odpoczynku w sanatorium to trochę zazdroszczę :) Super, że odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post - mnóstwo w nim dobrej energii! Piękne prezenty otrzymałaś :)
    Dziękuję za Twoją karteczkę - sprawiła mi ogromną radość :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy nadzieję, że wypoczęłaś w Ciechocinku :) Piękne wygrane! gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, wspaniałe te słoneczniki. Mam nadzieję, że w Ciechocinku nabrałaś mnóstwo sił i energii do dalszego tworzenia swoich pięknych prac.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego na 2020 rok!!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że odpoczywałaś. Koniec roku jak widać udany to życzę i Nowego Roku pięknego :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basieńko, wszystkiego dobrego w nowym 2020 roku. Niech się spełniają marzenia i plany a każdy dzień niech będzie radosny, słoneczny i twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu widać, że ten stary rok był dla Ciebie udany! A na ten nowy samego dobra Ci życzę i nieustającej weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prezenty dostałaś a byłaś tak blisko mnie jakieś 70 km :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Niech marzenia się spełniają. Piękności widać. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słonieczniki zachwycające, prezenty cudowne. W Nowym Roku nich spełnią się Twoje marzenia, zdrówka, radości i wielu twórczych inspiracji.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu gratuluję wszystkich wygranych, piękne upominki i kartki otrzymałaś. Pobyt w sanatorium z całą pewnością dobrze wpłynie na zdrowie, którego Ci bardzo życzę :)

    OdpowiedzUsuń