Obserwatorzy

Translate

wtorek, 28 stycznia 2020

Pudełeczka decu...

Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających:)
dzisiaj pokażę Wam dwa pudełeczka decu, które powstały na prezent pieniężny, ale również można w nich śmiało podarować komuś bliskiemu np.coś słodkiego, czekoladę...
pierwsze pudełko-czekoladownik z motywem irysów i nieregularnymi  spękaniami, irysy z ITD Collection..



Drugie pudełeczko z motywem ważki, papier ryżowy Stamperii, złota konturówka, farby akrylowe i lakier altax.



Te pudełeczka to też jeszcze zeszłoroczne prace. Bardzo dziękuję za odwiedziny! Życzę Wam dobrego dnia, Barbara:)

29 komentarzy:

  1. Ale piękne Basiu!!! Irysy aż dech zapierają!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo Justynko, a irysy mam od kilku lat i bardzo je lubię wykorzystywać. Powstały też między innymi z ich udziałem i pisanki:)

      Usuń
  2. Piękne pudełka, te spękania są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczka! Idealne na przechowywanie dobrych wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace Basiu, a szczególnie podoba mi się motyw irysów. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba pudełeczka są prześliczne! Piękne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczka, Basiu, bardzo podoba mi się szczególnie to z ważką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotki :) lubię decu w twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, uwielbiam takie pudełeczka :) super ci to wyszło;) irysy w białej oprawie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oba, ale to pierwsze- MIODZIO;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne i zachwycające te skrzyneczki. Obie są naprawdę cudowne, ale tą z ważką z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczka:) Pierwszy motyw bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu pudełeczka pięknie wyglądają, ślicznie wykonane, uwielbiam takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pudełeczka, aczkolwiek spękania i irysy bardziej mi się podobają. Muszę przyznać, że papiery Stamperii, zarówno ryżowe jak i scrap, nie trafiają w mój gust, mimo, że kolekcje mają przepiękne kolory.

    OdpowiedzUsuń