Obserwatorzy

Translate

środa, 1 lipca 2020

Perłowe Gody i..podziękowanie...

witam wszystkich bardzo serdecznie!
30 czerwca moja siostra wraz z mężem obchodzili Perłowe Gody, czyli 30 rocznicę ślubu. Z tej okazji przygotowałam kartkę w pudełku. Po raz pierwszy ozdobiłam kartkę typu Twist Pop Up od GoatBox, wykorzystałam również kolekcję papierów Mintay- Happy Place, ramka z bloczka  Frame Book, listki i inne dodatki z Floral Book 2, a róże z różowego foamiranu własnej produkcji...






 i pudełko do kompletu...


 środek, 
 Fajnie pracowało mi się przy jej tworzeniu:)
A teraz chcę bardzo serdecznie podziękować pewnemu młodemu i sympatycznemu Danielowi z  wosdanphotography, który na swoim blogu pokazuje zrobione przez siebie zdjęcia w ogólnym zarysie natury, piękne zdjęcia dodam.  A chcę podziękować  Danielowi za magnesik, który otrzymałam z jego ostatniej podróży do Francji..
 w ten sposób pomógł mi w "zwiedzaniu świata" ! A to mały wycinek lodówki, gdzie znajdują się magnesy, chyba muszę w końcu posegregować je na te z Polski i ze świata;)
I to by było na tyle! Dziękuję wszystkim tu zaglądającym za wpisy i zapraszam wkrótce,Barbara:)

44 komentarze:

  1. Karteczka piękna, delikatna , elegancka. Ta forma sprawdza się przy kartkach na wiele okazji.Kolekcja magnesików wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Zosiu, to moja pierwsza taka kartka i już wiem że jeszcze taką zrobię nie raz. Pozdrawiam serdecznie 🌺

      Usuń
  2. Piekna rocznica! Wszystkiego wspaniałego dla siostry! Super prezent dla niej przygotowałaś :)
    I piękny prezent dostałaś, naprawdę sympatyczny gest! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) a ile magnesików :) super,że mój dołączył do kolekcji. Dziękuję za wspomnienie mnie 🙂 życzę wszystkiego dobrego również dla siostry 🙂 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danielu, życzenia przekażę i również pozdrawiam 🌷

      Usuń
  4. Piękna kartka. Formę ma niezwykłą i ciekawą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna forma! A jak cudnie te perełki wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplecik! Karteczka cudna! świetna forma. Bardzo mi się podobają te perełki na sznurku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka na wspaniałą rocznicę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudownie i romantycznie:)Kwiatki są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko piękna kartka!!! Zapewne siostra z mężem zachwyceni :). Super magnesik i piękna kolekcja :). Mój młodszy synek zbiera magnesy :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, te perełki to super pomysł! Miły gest ze strony Daniela:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, zachwyciła mnie ta kartka. I jaką masz wspaniałą kolekcję magnesów - a może pokażesz kiedyś wszystkie?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jak je posegreguję to wtedy pokażę, buziaki ❤️

      Usuń
  12. This really beatiful, you have talent!
    What about following each other?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kartka, perełki nawiązują do rocznicy i pięknie ją ozdabiają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna kartka :)
    Fantastyczna kolekcja magnesów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną karteczkę Basiu przygotowałaś na rocznicę ślubu, cudownie wymysliłaś te sznureczki pereł. Kolekcja magniesików imponujaca.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kartkę dla siostry. Spora kolekcja magnesów też zbieram magnesy tam gdzie byłam, albo dostaje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i elegancka karta. Twoja siostra i jej mąż musieli być bardzo niezapomniani, aby otrzymać kartę. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna karteczka, wraz z pudełeczkiem tworzą świetny komplecik. Basiu a jakie róże z foamiranu!!! Wow !!! Jestem pod wrażeniem ☺ Wspaniałą masz kolekcję magnesów! Marzy mi się taka 🙃 Pozdrawiam serdecznie,buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplet, śliczności zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny komplecik, podobają mi się te koraliki, bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń