Obserwatorzy

Translate

piątek, 26 lutego 2021

Świątecznie po raz pierwszy...

 witam wszystkich,

bardzo dziękuję za Waszą obecność i każde dobre słowo:) postanowiłam pobawić się z KTM i robić kartki świąteczne według wytycznych tam zawartych .To moja propozycja do pierwszego tematu czyli palety kolorów. Wydawało mi się, że będzie mi trudno dobrać kolory i skomponować kartkę, ale jak zaczęłam szukać i przymierzać papiery i dodatki to powstała taka kartka, raczej płaska do koperty...




Różne kolekcje papierów, trochę tuszowania i brokatu. Kartkę zgłaszam tutaj: wielkanocne wyzwanie #1
banerek zabawy i paleta kolorów do której powstała kartka

Bardzo dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)

25 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, taka pastelowa i delikatna.
    Serdeczności posyłam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna wielkanocna karteczka, umieściłaś na niej wszystko, co sprawia, że te święta są radosne i wiosenne.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów i również pozdrawiam 😀

      Usuń
  3. Fajnie Basiu, że też skusiłaś się na zabawę :) Ślicznie jest Twoja interpretacja palety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu, zobaczymy ile wytrwam 😉 i również pozdrawiam 😀

      Usuń
  4. Piękna kartka! Tak mi się te kolorki podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka :) Przepiękny jest ten koszyczek z kwiatami :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka Basiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna! I w tej kolorystyce wielkanocna karteczka prezentuje się wspaniale:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka :) słoneczko posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudna karteczka, świetna kolorystyka, dawno tak dleikatnej ale cudnej karteczki wielkanocnej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka Basiu!! Śliczne, delikatne kolorki ma :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i te delikatne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka! Bardzo gustowna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i delikatna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna :) Ja też się zabrałam za świąteczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna pastelowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna karteczka. Grafiki super, zajączek uroczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pastelowa kompozycja 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna karteczka, urocza kompozycja.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne kolory i pięknie skomponowana karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za udział w wielkanocnej zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń