Obserwatorzy

Translate

niedziela, 9 maja 2021

Kartka z różami na 10 Rocznicę Ślubu..

 witajcie,

30 kwietnia moja siostra wraz z mężem obchodzili 10 Rocznicę Ślubu i z tej okazji powstała dla nich taka kartka z różami,

Kamilko i Karolu raz jeszcze moc najpiękniejszych życzeń:)






A to są róże z foamiranu mojej produkcji, które wykorzystałam do ozdobienia kartki. Zrobiłam je przy pomocy wykrojnika E. Sieradzan.

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Zapraszam wkrótce, Barbara:)

21 komentarzy:

  1. Cudowny rocznicowy komplecik!!
    A róże jak żywe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka, Basiu, a róże wyglądają jak żywe.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka:) A róże zachwycają. Sama próbowałam zrobić kwiaty z foamiranu i wiem, że to nie jest proste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu, tak na robienie trzeba poświęcić trochę czasu i cierpliwości:))

      Usuń
  4. Prześliczna karteczka :) A róże są zachwycające :) Cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi słów, kartka jest taka piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka !!! róże to mistrzostwo !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tak piękna i wysmakowana, że mam ochotę się zainspirować.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatki zrobiłaś i cudownie je wykorzystałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartką a te różyczki po prostu cudne. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za obłędne róże!!!! I przepiękna kompozycja kolorystyczna na kartce, całość zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń