Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 4 października 2021

Dziecięce pudełka decu i kolejna warsztatowa praca...

 witam serdecznie, 

dzisiaj ciąg dalszy dziecięcych prac, tym razem pudełka ozdobione metodą decu, klasycznie z wykorzystaniem serwetek, farb akrylowych i lakieru :)

pierwsze pudełko dla chłopczyka zawiera do kompletu konika na biegunach,





drugie pudełko dla dziewczynki,




i na koniec pokażę jeszcze dziecięcy exploding box, który wykonałam na livie u Olgi Bielskiej





czyż nie jest przesłodki?
Bardzo dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)

20 komentarzy:

  1. Ależ słodziutkie są wszystkie te pudełeczka i konik :) Przepiękne prace Basiu :) Aż buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest słodki to prawda! Ale właściwie wszystkie dzisiejsze prace są słodkie:)
    Już sobie te skarby wyobrażam w dziecięcym pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, prace są przepiękne! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczka przesłodkie! O dziwo to dla chłopca podoba mi się bardziej;) te kolorki i minimalizm- super:) q zwykle bardziej podobają mi się dziewczęce prace ;););)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te prace, a ten boxik wyjątkowo urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne, od obu nie mogę oderwać wzroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczka, super dobrane pastelowe kolory, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, cudne są te dziecięce prace, a kolorystyka pierwszego kompletu to po prostu rewelacja.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co stworzyłaś bardzo mi się podoba, szczególnie urzekł mnie pierwszy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu piękne dziecięce prace!!! Podoba mi się konik na biegunach jako dodatek do pudełka :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wszystkie prace, szczególnie zestaw z konikiem mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności Basiu! Komplet z konikiem jest cudowny :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się to pudełko :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama przyjemność podziwiać te Twoje śliczne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Basienko oba pudelka przeurocze. Bardzo mi sie spodobaly twoje prace. Fajnie ze wena Cie nie opuszcza. A to trzecie najcudowniejsze. Pozdrawiam serdecznie Kochana

    OdpowiedzUsuń