Obserwatorzy

Translate

niedziela, 19 grudnia 2021

Grudniownik i życzenia...

 

witam wszystkich przedświątecznie:)

dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy grudniownik, który zrobiłam wspólnie z Gosią Salamon na warsztatach online. Nie rozpisuję się, bo będzie dużo zdjęć i jest to jednocześnie  ostatnia świąteczna praca.






































Dużo zdjęć ale żal nie pokazać każdej strony i detali. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i świąteczne życzenia, które otrzymałam od Zosi, i Małgosi,

a taką cudną  niespodziankę otrzymałam od Justynki, bałwanek jest naj....

bardzo dziękuję Kochana:)


Jeszcze chcę bardzo podziękować Reni za świąteczne życzenia i chustę Fanaberia, cudnej urody, którą dla mnie wydziergała.
Zdjęcie zapożyczyłam od Reni aby wam ją pokazać:)
Reniu chusta jest piękna i bardzo starannie wykonana, dziękuję Kochana:) A ponieważ jest to ostatni wpis przed świętami , to chcę 
wam Kochani życzyć 
zdrowych, pełnych ciepła i życzliwości spotkań z najbliższymi przy świątecznym stole.

                                              Barbara:)




22 komentarze:

  1. Cudowny grudniownik :) Piękne karteczki i prezenty dostałaś, a pierniczki wyglądają bardzo apetycznie :)
    Również życzę zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny grudniownik! Dużo się dzieje, tak jak lubię:) Piękne prezenty otrzymałaś. I pierniczki też fajne:)
    Dla Ciebie też - dobrych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Pełnych miłości i serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko kochana przepiękny, pierwszy grudniownik. Idealnie oddałaś w nim magię świąt :). I pięknie wyglądasz przy pierniczkach, ślicznie Tobie te wzorki wychodzą. U mnie zawsze jest masakra - jakoś nie umiem oswoić lukru :)).
    Buziaczki i jeszcze raz najpiękniejsze świąteczne życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście długi wpis i już nie wiem na czym się skupić. Powiem tak: bardzo ładny grudniownik ! Dopiero w tym roku dojrzałam do tego, by w przyszłym roku stworzyć własny. Piękne kartki nadesłane i... cudny bałwanek, którego doskonale rozpoznaję.
    Na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia życzę Tobie , aby to był dobry czas zadumy i spokoju. Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się Basiu, piekny grudniownik :) Ja dzisiaj piekłam pierniczki :) a bałwanek cudny, dostałam taki sam tylko ma inny szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny grudniownik, chusta śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten grudniowy album. Życzę Tobie pięknych, zdrowych świąt w rodzinnej atmosferze:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, cudowny album, na pewno pomieści najpiękniejsze grudniowe wspomnienia.
    Oj, wpadłabym chętnie na te pierniczki:)
    Życzę Ci spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grudniownik cudowny. :)
    Życzę Ci Basiu, radosnych, rodzinnych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny grudniowy album!!! I jakie śliczne pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grudniowy album jest niezwykły :) prezenty - wspaniałe! A zdjęcie z pierniczkami - fantastyczne... :)
    pozdrawiam, przesyłam życzenia wszystkiego najpiękniejszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny album:).
    Rodzinnych, spędzonych z najbliższymi oraz przede wszystkim zdrowych Świąt Bożego Narodzenia:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu album zachwyca każdą swoją stroną- jestem pod ogromnym wrażeniem:)Dziękuje za życzenia i również życzę by Święta Bożego Narodzenia były przepełnione spokojem i radością, a Nowy Rok obdarzył Was zdrowiem i pomyślnością.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZĘ 🙂🙂
    A GRUDOWNIK FANTASTYCZNY

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały grudniownik, a pierniczki wyglądają smakowicie:) Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie Basiu i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny grudniownik!! Pierniczki super ozdobiłaś!!
    W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju niech nam drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z darami swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu piękny albumik. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po apetycznych pierniczkach pozostał pewnie tylko smak, ale piękny grudniownik posłuży na długo.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń