Obserwatorzy

Translate

wtorek, 11 stycznia 2022

zakładki ''cztery pory roku''...

 witam wszystkich,

dzisiaj przychodzę z pracami oczywiście jeszcze z zeszłego roku.  Przeleżały one ładnych kilka miesięcy zanim doczekały się dzisiejszej prezentacji. Są to zakładki ze sklejki, ozdobione metodą decu- serwetkową:) Nazwałam je ''cztery pory roku'', bo każda zakładka reprezentuje jedną z nich.


wiosna


lato....


jesień....



i zima...



no i jeszcze dwie zakładki z motywem lawendy...


A już zupełnie na koniec moja zimowa gąska z kubkiem gorącej herbatki, wyszyta krzyżykami, która też już od kilku miesięcy czeka na oprawę:)



Bardzo dziękuję za Waszą obecność! zapraszam wkrótce, Barbara:))

21 komentarzy:

  1. Gąska wyszła przecudnie, a zakładki po prostu pierwsza klasa:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki, ale gąska to już mistrzostwo świata! Miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki lubię bardzo, aczkolwiek wole takie wyszywane bo decoupaga są fajne ale do oglądania nie do używania. Fajnie Ci wyszły te cztery pory roku. Co do gąski też mi się bardzo podoba, ale jak dla mnie te kontury by mnie chyba wykończyły, choć wiem że bez nich obrazek nie byłby taki fajny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, zakładki są śliczne. Gąska - cuuudooownaaa! Pięknie tworzysz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, piękne zakładki, zwłaszcza wiosenna mi się podoba. A gąska jaka urocza i przesympatyczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki są prześliczne! Czekam już na taką piękną wiosnę :) A gąska jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw o gąsce bo zachwyca mnie.Lubię te zwierzątka w sweterkach. Są cudowne i pracochłonne. Zakładki też świetne takie na każdą porę roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zakładki bardzo ładnie się prezentują, ale najbardziej spodobały mi się te wiosenne :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne wszystkie zakładki,bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zakładki i przecudna gąska:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakładki, chyba wiosenna najbardziej mi się podoba. Lubię takie, aczkolwiek wolę korzystać z haftowanych i właśnie kilka takich ostatnio zrobiłam. A gąska wygląda obłędnie 😍. Ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gąska wymiata :) piękny haft :) zakładki bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zakładki, a gąska po prostu cudna. Opraw ją, jak najszybciej, bo na to zasługuje. Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zakładki, ale gąska powaliła mnie na kolana, taka cudna. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zakładki!! Wspaniałe motywy!
    A obrazek wspaniale się prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zakładki :) te są fantastyczne!:) widziałam na facebooku i od razu przyciągnęły moją uwagę :)
    ja także mam kilka prac, które nadal czekają na swoją prezentację ;);)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zakładki, ale GĄSKA! wymiata, cudna jest:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zakładki, makowa naj, naj!!! Gąska cudo 🤩

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się!
    I w Twoich zakładkach, zwłasza ta cudna makowa ujęła moje serce:)
    A Twoja zimowa gąska jest wprost do schrupania:)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń