Obserwatorzy

Translate

czwartek, 17 lipca 2014

Czas na prezent...

Witam Was bardzo, bardzo serdecznie!
Dzisiaj nie będzie kartki i co wy na to?
Dzisiaj będę się chwalić prezentem z wymianki, jaką zorganizowała jakiś czas  temu  Szymcia  na swoim blogu. O Szymci napiszę także wkrótce! 
Zgłosiłam się z ogromną chęcią do proponowanej zabawy. I w wyniku losowania moją parą została Natalka
z bloga Pracownia Nati czyli cuda... Po zapoznaniu się i wymianie naszych oczekiwań, pokażę Wam co zrobiłam dla Natalki...

 ...motyw serwetki już znacie, a takie pudełko właśnie wybrała Natalka,



 ...do tego trochę słodkości, herbatek i kawki oraz kilka przydasi...
wiem od Natalki, że wszystko bardzo podoba jej się, a to najważniejsze..
A teraz zobaczcie , co ja otrzymałam od niej...zdjęć będzie dużo>>


 ...zawsze podobały mi się kwiaty, czy inne "wykrętasy" na kartkach lub w innej postaci.Ale gdy zobaczyłam 
na własne oczy te misternie robione kwiatuszki , to aż przysiadłam z wrażenia jakie to cudne!



 ...te cudeńka znajdą miejsce na moich kartkach!...
... świecznik jest prześliczny!, a te tulipany, krokusy i inne kwiatuszki są po prostu rewelacyjne!!!!!!!

 ...do tego parę przydasi, serwetki do decu, słodycze i kawka,  i herbatka...
 ...i jeszcze dwa ujęcia w moim saloniku...

 ...a tu w zbliżeniu te niesamowite kwiaty...


Dziękuję Ci Natalko za wspaniałą wymiankę i możliwość poznania Ciebie i Twojej pasji! a Was zapraszam na jej bloga i dziękuję za Waszą obecność i ciepłe słowa:)

13 komentarzy:

  1. Ależ wymianka, piękne prezenty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że paczka dotarła w całości, bałam się o szkło. Cieszy mnie, że świecznik i przydasie podobają Ci się. Wymianka z Tobą i możliwość zapoznania się były wspaniałym przeżyciem. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te wszystkie drobiazgi ...a ten świecznik och:) i kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalkę znam:) super wymianka...czekam na kartki z tymi cudnymi kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie ze wymianka sie udala Basienko , juz sie nie moge doczekac kiedy dostaniesz ode mnie paczuszke ! Moge Ci obiecac ze w poniedzialek juz skoncze ja na tip top i wysle ja w ten sam dzien , mysle ze w nastepnym tyg pojawi sie u twych drzwi . Piekne pudeleczko zrobilas, ale jak dla mnie moje od Ciebie jest najpiekniejsze na swiecie ! I codziennie pijemy sobie herbatki z niego :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam kobietki za miłe słowa, tak , Natalki kwiaty są, powtórzę raz jeszcze, cudne! dziękuję:)

      Usuń
    2. Bardzo udaną wymiankę widzę:), pudełeczko jest śliczne,a te kwiatuszki też urzekły mnie:)

      Usuń
  6. fantastyczna wymianka :) obie zrobiłyście super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe prezenty :) i jeszcze te słodkości... :)

    OdpowiedzUsuń