Obserwatorzy

Translate

piątek, 18 lipca 2014

Znowu ślubnie...

Witam!
Dzisiaj kolejna ślubna kartka, wykonana z papierów Paper Passion, które to papierki bardzo lubię, ponieważ jak już kiedyś wspominałam świetnie się je wycina i kolorystyka bardzo mi odpowiada.Kartka miała nie zawierać koloru różowego, serduszek,
innych słodziutkich upiększeń...

 ...tym razem wykorzystałam  papiery 07 i 11 z zestawu Soft Collection...

 ... do tego piękne róże kremowe i miętowe oraz tiul, listki z dziurkacza, napis tekturka ze Skrapińca, brokat oraz mgiełkaAyeeda Mist-turkus pastelowy którą to został psiknięty owy napis...
 ...nadmienię tylko, że papiery Soft Collection zakupiłam w tym oto sklepie...
http://paperpassion.pl/pl/new
Dziękuję Wam za uwagę i pozostawiane komentarze! Do zobaczenia wkrótce:)

12 komentarzy:

  1. kartka śliczna....
    w candy życzę powodzenia, a skrzyneczka z poprzedniego posta jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory ( zieleń kolor nadziei ) oraz ułożenie kwiatów :-))) A w candy życzę powodzenia i pędzę się zapisać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, świetnie dobrane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka i fantastyczne kolorki :)) pozdrawiam serdecznie Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda cudnie, kolory wspaniale się komponują w całość a brak "słodziaków" jak najbardziej na +

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basienko, artka jest cudowna ! Nie mam pojecia jak Ty to robisz ze Twoje kartki no wychodza tak idealnie ! Ta zielen nawet mi pasuje do takiej okazji chociaz wczesniej zapewne tak bym nie uwazala :) Jednak po zobaczeniu Twojej kartki doszlo do mnie ze chyba kazda Twoja kartka jest wpisana w kazda okazje. Cudenko Kochana , cudenko !

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka, zapachniało miętą :)

    OdpowiedzUsuń