Obserwatorzy

Translate

sobota, 31 października 2015

Kartka o nietypowym kształcie...

Witam Was i zapraszam na kolejne wyzwanie na blogu It's just fun... gdzie tematem jest : Wyzwanie # 7 Nietypowy kształt
Zasady znajdziecie na blogu ...A oto moja kartka- pudełko, pop-up card box, którą to formę zrobiłam po raz pierwszy. A jest to prezent dla mojego siostrzeńca Miłoszka, który skończył w październiku 3 latka...






Jak widzicie w ruch poszły papiery Magicznej Kartki wraz z dodatkami oraz papier z kolekcji Piątek Trzynastego: Mały chłopiec...
Jeszcze banerek...
Dziękuję za uwagę i zapraszam do zabawy :)

19 komentarzy:

  1. Śliczne, kolorowe pudełko! Pozdrawiam Cię Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to..... Takie radosne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna i kolorowa : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona forma kartkowa! Świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna nietypowa kartka powodzenia w wyzwaniu. Właśnie próbuję opublikować posta z kartką w nietypowym kształcie i więc też zgłoszę ją do tego wyzwania dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech piątek trzynastego przyniesie Ci szczęście, bardzo radosna, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze pudełko :) Dziecięce papiery są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko Moja Kochana, ale urocze pudełeczko!Pełne kolorów i radości , super :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystrzałowe to pudełeczko:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie , ja jeszcze takiej nigdy nie robiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, kolorowe - z pewnością spodoba się 3-latkowi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, podziwiam za pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłoszek bardzo zadowolony a kartka wystrzałowo zdobi półkę :) Bardzo zdolna Ciocia! :*

    OdpowiedzUsuń