Obserwatorzy

Translate

sobota, 17 października 2015

Wyzwanie z mapką...

Witam, witam!
Jak ten czas szybko płynie! Dzisiaj na blogu wyzwaniowym http://itsjfun.blogspot.com/ rusza kolejne wyzwanie. Tym razem wykonujemy pracę zgodnie z mapką. Po więcej szczegółów zapraszam na bloga...
A oto moja propozycja...



 Jak to u mnie, mix różnych papierów, trochę tuszowań,kropki emaliowane, sznurek i cekiny. Kartka wykonana według tej mapki, która jak widać, daje dużo możliwości...
 Jeszcze banerek...

Dziękuję Wam bardzo za pozostawiane komentarze i zapraszam do tworzenia swoich prac :)

18 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka! Podoba mi się najbardziej ze wszystkich inspiracji wyzwaniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna, mam zamiar wziąć udział :) pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, czas umyka tak szybko, że nawet nie wiem kiedy mija tydzień. ;)
    Kartka jest śliczna. Super kolorki i świetna kompozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, pełna energii praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Basieńko Moja Ukochana! Wróciłam i mam nadzieje,że na dobre !hihih :) Kochana twoje propozycje są rewelacyjne ! uwielbiam Twoje prace :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka,bardzo mi się podoba jej kompozycja! Powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie wykonana, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie,
    wyskoczyłaś ze swojego stylu, ciekawe czy na chwilę na dłużej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kartka mnie powaliła :) Jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń