Obserwatorzy

Translate

piątek, 8 sierpnia 2014

Wyzwanie nr 1 w Paper Passion...

 No i już jestem z powrotem z kartką na wyzwanie tu...
http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-nr-1.html




A kartka zrobiła się praktycznie sama, gdy zobaczyłam te papiery. Oto ona...
 więc wykorzystałam papierki Lato 04, 05, 06,  Soft Collection 02,  pasek z napisem, ale potrzebna mi była druga strona, czyli zielony...



 skrzydła ptaszków i serduszka zostały pokryte Glossy accents, napis zrobiony stempelkiem kupionym w Przydasiowie...
...kwiatuszki wycięte dziurkaczem, motylki  z wykrojnika, perełki i krształki, koronkowe serca  wycięte z wykrojnika,taśma washi...

 ..a to środek kartki....
Papierki zostały kupione w tym sklepiku...
 http://paperpassion.pl/
Dziękuję raz jeszcze za Waszą uwagę i pozdrawiam:)

25 komentarzy:

  1. Ale slodko i slicznie Basienko ! Rajciu , ja to sie na podziwiam tych Twoich prac . Jestes bardzo uzdolniona i musze Ci podziekowac bo inspiruja mnie Twoje dziala , nie raz nie dwa spogladam na karteczke od Ciebie i patrze sobie ja w szczegolach . Jestes neisamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i bardzo energetyczna karteczka Basiu. Fantastycznie dobrałaś kolory. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuję Marteczko, tak jak popatrzyłam na ten papier to od razu wiedziałam , że będzie wesoło:)

      Usuń
  4. bardzo pozytywnie nastrajająca

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zagospodarowałaś ten nietypowy papier! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wykorzystanie motywu z papieru :)
    Jestem pod wrażeniem!!!
    Faktycznie - karteczka (...prawie...) zrobiła się sama. A jaki efekt!!!
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wykorzystałaś nasz papier i super wszystko razem sie komponuje:)Dziękujemy za udział - DT Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystałaś ptaszki ;) jakby to nie zabrzmiało :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :) Powodzenia !!! Zapraszam na kolejne nasze wyzwania już wkrótce :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń