Obserwatorzy

Translate

środa, 20 sierpnia 2014

Wyzwanie # 17 - P jak Ptak / Piórko...

Witam:)
Dzisiaj zrobiłam kartkę na wyzwanie tu...
http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-17-p-jak-ptak-piorko.html 

 Taka kartka dla ornitologa...
 ...wykorzystałam papier Stamperii, obrazki Ptaki, Decorer, sznurek i zrobiłam w klimacie vintage...
 ...kwiatek zrobiłam wykrojnikiem Olba i dodatkowo dodałam papier do pieczenia...

 
...wykorzystałam też trochę papieru UHK Gallery na liście i gałązkę..


Dziękuję za Waszą uwagę i każdy pozostawiony  komentarz. Do zobaczenia wkrótce:)

18 komentarzy:

  1. OMG rewelacyjna, super, śliczna, ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, klimatyczna karteczka Basiu. Wspaniale dobrane odcienie i bardzo udana kompozycja. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ornitolog bez wątpienia będzie zachwycony - świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, ornitolog będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja ptaszki lubię i jeszcze te nutki... fajnista :))
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, cudna kolorystyka papierów, fajnie dobrane ozdoby :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jest boska....taka klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza Babcia bez zastanowienia powiedziała by co to za ptaszki :-)
    Doktorat mogła by robić z ornitologii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję znajomości przyrody, ale kiedyś to jakoś tak naturalne było, że dzieci uczono od małego, a dziś choćbyś łopatą do głowy kładła to nic z tego...
      Takie czasy...:)

      Usuń