Obserwatorzy

Translate

sobota, 16 sierpnia 2014

City Crafter Challenge Blog Week 224 ~ ROSES

Jak się zawzięłam to nie dam Wam spokoju...
chcę pokazać Wam jeszcze jedną kartkę, tym razem ślubną z  różami, a że jest takie wyzwanie, więc postanowiłam ją zgłosić ...
http://citycrafter.blogspot.com/2014/08/city-crafter-challenge-blog-week-224.html 
                                                                 Week 224 ~ ROSES
 Ostatnio robiłam kartki w zieleniach i mięcie , to tym razem odmieniłam na róż, a wykorzystałam takie proste rzeczy jak papier tłoczony Heyda, tekturę falistą, tiul...


 ... róże małe i dużą oraz napis- tekturkę, którą pokryłam perełkami  w płynie, no i jeszcze kwiatki z wykrojnika...
...a to środek kartki...
Dziękuję za uwagę i życzę Wam wszystkim Dobrej niedzieli:)

23 komentarze:

  1. ależ cudo!!! te serducho takie przepiękne i przesłodkie ! :D świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely beautiful, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, chylę czoła przed Twoją pracowitością i kreatywnością :) Kolejna bardzo wdzięczna praca :) Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nie przepadałam za różem, ale ostatnio oszalałam na jego punkcie. Twoja kartka przemawia do mnie podwójnie, bo nie dość, że we właściwym kolorze to jeszcze z moimi ukochanymi motywami - serca i róży :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudna, lubię takie delikatnie klimaty....

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięki, ale czasem nadmiar może zemdlić, więc tylko od czasu do czasu...pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Oh so pretty!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful design! Thanks so much for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń