Obserwatorzy

Translate

niedziela, 3 sierpnia 2014

Kolejna kartka dla pana....

Witam Was!
 Zrobiłam jakiś czas temu kartkę kolejną dla pana...





...lubującego się w samochodach, dlatego motyw ten przewija się wszędzie, nawet jest tłem...
a wykorzystałam papiery i z Rapakivi, i z Magicznej Kartki, i papier do pieczenia, gazę oraz inne dodatki samochodowe.
Dziękuję za Wasze komentarze i pozdrawiam Was jeszcze niedzielnie:)
Witam także nową obserwatorkę z bloga Created by Ebi i zapraszam do komentowania moich poczynań:)

16 komentarzy:

  1. Wprawdzie kartka jest dla pana, ale ja też się w niej zakochałam :) Uwielbiam stare auta!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to może nie tylko męska,ale dla każdego, kto lubi samochody? Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Też mi się podoba jest w pięknych kolorkach idealnie dobranych, po prostu śliczna:) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh Basienko , ale cudna kartka ! Mojemu Szymkowi by sie tez na pewno bardzo spodobala bo oboje lubimy vintagowe klimaty . Wyglada swietnie !!!!!!uwielbiam Twoje pomysly i to jak laczysz rozne elemnty ze soba :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna męska kartka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka z super retro klimatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Dawno tutaj nie była, a zrobiłaś tyle wspaniałych nowych kartek. Plusem jest to, że mogę nacieszyć oczy . :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dla mnie ogromna radość, czytać takie słowa:)

      Usuń
  7. a dlaczego samochody maja być zarezerwowoane tylko dla panów, panie też lubią samochody! ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale zawsze tak jakoś wychodzi, że kojarzymy je z facetami! a dlaczego nie ma czerwonych samochodów w grafikach z paniami tylko z panami?, ale nie czerwone, oczywiście... Pozdrawiam:)

      Usuń