Obserwatorzy

Translate

czwartek, 7 sierpnia 2014

Wyzwanie kolorystyczne Mru ...

Witam Was!
Dzisiaj kartka na wyzwanie w Diabelskim Młynie...
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-kolorystyczne-mru.html
 A to ona....
 ...muszę Wam powiedzieć, że jakoś ciężko mi się ona robiła , czy to ta burzowa pogoda tak nastraja...




A do wykonania jej użyłam papierów  Kapuśniaczek i Kapuśniaczek pastele, Galerii Papieru oraz Pastel six,
UHK Gallery do wykonania listków, do tego jeszcze papier czerpany biały, który psiknęłam mgieką  Ayeeda Mist, a także kalkę techniczną oraz perełki i kwiatki z Namaste.Na koniec psiknęłam kolejną mgiełką perłową bezbarwną.


 
a tak się mieni w świetle lampy.....

Dziękuję za Wasze życzliwe słowa, które zachęcają do dalszego twórczego działania i witam nową obserwatorkę Dorotę i zapraszam do komentowania moich prac:)

11 komentarzy:

  1. Kochana Moja , kartka jest piekna ! Bardzo podobaja mi sie subtelne kolory i kwiaty , sa sliczne ! Basienko ciezko z Toba konkurowac w wyzwaniach bo wielka poprzeczke stawiasz hihih :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci SZymciu, ale jaka tam ze mnie scraperka, to początki dopiero:)

      Usuń
  2. Basiu może i ciężko Ci się ją robiło, ale za to jaki efekt osiągnęłaś;) cudnie te kolorki połączyłaś! karteczka idealna:)
    i zgadzam się z Szymką, wysoką stawiasz poprzeczkę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Małgosiu za tak miłe słowa! na pewno dodadzą mi pewności siebie, której chyba mi brakuje:)

      Usuń
    2. brakuje!? nie wydaje mi się;) tworzysz piękne prace, które powinny być inspiracjami dla innych... jakoś Ty i brak pewności nie pasujecie do siebie i tyle!

      Usuń
    3. Może trochę i masz rację, ale jestem osobą nieśmiałą i wiele wysiłku kosztuje mnie otwartość. Na zewnątrz może tego i nie widać, ale to dzieje się tam...w środku:)

      Usuń
  3. Piękna karteczka, bardzo fajne kwiatki i ozdóbki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nietypowa paleta ale wybrnęłaś genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń