Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Trochę zimy latem...

Witam Was!
Dzisiaj u mnie powiało zimą ! a to za sprawą wyzwania w Przydasiowie...
http://franki-przydasiowo.blogspot.cz/2014/08/5-wyzwanie-seon-ii.html 
 Wiem, ze najlepsze dla ochłody latem zapewne są lody, ale ze mnie taka trochę przekora i dla schłodzenia atmosfery, zrobiłam mały atak zimy....
 ...czyli zdekupażowane pudełko...
 ...w zimnych kolorach i z  płatkami śniegu...


 ...w środku też...
 ...a do kompletu kartka z ptakiem i świątecznym nastrojem...


 ...powiem, że całkiem miło się taki klimacik robiło...
 ...a tu już w komplecie...
Dziękuję za tyle ciepłych słów pod poprzednimi postami! I życzę Wam miłego wieczoru:)

15 komentarzy:

  1. Basiu, ty nie za bardzo wybiegasz w przyszłość? :-)
    Ja tu o jesiennym urlopie myślę a ty mi tu zimą wiejesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, już na innych blogach widziałam wcześniej zimowe klimaty,a że lodów jak to się mówi przesyt , więc.....:)

      Usuń
  2. śliczne zimowe pamiątki Zapraszam serdecznie do mnie na konkursik w którym do wygrania poduszka sowa i zestaw kosmetyków :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez Basienko chcialam wziac udzial w tym wyzwaniu ,ale neistey zabraklo mi motywacji i pomyslu , Ty jak zawsze wywiazalas sie swietnie i dalas rade na pierwszym poziomie . Uwielbiam ogladac Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, Szymciu też miałam dylemat, bo kartek z lodami dużo...
      dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękny zestaw zimowy. Powodzenia w wyzwaniu ;) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja tylko ze ta zima.....och powiało chłodem ...a ja tu w Pobierowie zamierzam iść na plaże a ty mi tu zimą zalatujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja! plażuj do woli, a z moją pracą jest tak, ze klikasz i już nie ma póki co zimy...Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Dzisiaj zaczęłam myśleć o jesieni, a tu już zima się pojawia no no! Super pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześwietny pomysł karteczka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplecik :-) Mroźnie się zrobiło, lodowy klimacik bez dwóch zdań :-) Dziękujemy za udział w przydasiowym wyzwaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń