Obserwatorzy

Translate

czwartek, 25 lutego 2016

Świąteczne zawieszki...

Witam Was wieczorowo!
 Chcę Wam powiedzieć, że i ja także rozpoczęłam już przygotowywanie świątecznych dekoracji. Oto pierwsza propozycja...zawieszki w kształcie jajek...
 I druga strona jajek...





Tradycyjna metoda, serwetkowe motywy, lakier, patyna i perełki w płynie. Można je zawiesić na świątecznym bukiecie z gałązek lub mogą stanowić odrębną dekorację.
I pochwalę się Wam jeszcze, jaką nagrodę- niespodziankę wygrałam w Candy u Szymki Angeliki...dziewczyny pełnej pasji i pomysłów. Większość z Was  na pewno odwiedza jej bloga i podziwia zdolności ...
 Mnóstwo przydasi....i karteczka z kilkoma ciepłymi słowami...
 Tutaj musiałam wspomóc się słoiczkami, żeby rozprostować piękne rysunki...gdyż były zawinięte w rulon...
Szymciu, DZIĘKUJĘ bardzo! sprawiłaś mi ogromną niespodziankę!!!!! A Wam dziękuję za Każde słowo i pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

  1. Prześliczne zawieszki Basiu! I gratuluję wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zawieszki, przecudowne, gratki wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zawieszki i urocza nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z takimi zawieszkami w kształcie jajeczek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. te jajeczka-zawieszki są przecudne! :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zawieszki takie radosne, gratuluję wygranej u Szymki piękne prezenty dostałaś. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie się obawiałam , że obrazek zostanie pomiętolony :( Chciałam wysłać w ramię, ale bałam się że pęknie :( Mam nadzieję, że się rozprostuje i że prezencik Ci się spodobał Basieńko. Moc Buziaków przesyłam a zawieszki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zawieszki : ) super prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszki sliczne i super prezencik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zawieszki.Gratuluję prezentu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zawieszki Basiu, nastrajają świątecznie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zawieszki i świetne motywy. Gratuluję nagrody.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczka bardzo pomysłowe, ja takich nie potrafię robić. Gratuluję wygranej w candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zawieszki zrobiłaś :).

    Gratuluję super wygranej. Obrazek jest piękny :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zawieszki, naprawdę urocze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale pisankowe zawieszki. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zawieszki, od razu zrobiło się wesoło :DDD.

    OdpowiedzUsuń